MOTU softsampler, is ie al uit??

bobaphat

Ouwe rot
Veel tamtam over de Motu softsampler, de laatste tijd heb ik er niks meer over gehoord. Is ie al uit??? En zoja,,, is het wat???

Ik was ook erg benieuwd. En omdat ik als ontevreden Cubase SX gebruiker 'n kijkje nam op het Protools forum, kwam ik erachter dat de RTAS versie al tot grote tevredenheid gebruikt wordt. Zie deze thread in het PTLE forum.

Origineel geplaatst door lo-fi
omdat ik als ontevreden Cubase SX gebruiker 'n kijkje nam op het Protools forum,

Waarom ben je ontevreden over Cubase SX?

Omdat het vol bugs zit en te vaak crashed.

Ik vraag me trouwens ook af hoe 'committed' Steinberg is voor 't mac platform; PC komt toch op de eerste plaats voor ze.

Hier kun je vast om lachen David, als ProTools/Logic gebruiker. Cubase neemt de eerste paar milliseconden NIET OP. Dus als je een drumbeat opneemt met een kick op de 1, dan heeft die eerste kick geen attack. De workaround is dat je de opname een beat eerder laat beginnen, en dan de opgenomen region later inkort. Gekkenhuis.

(hier de thread die ik daarover begon op het Cubase-mac forum)

Origineel geplaatst door lo-fi
Hier kun je vast om lachen David, als ProTools/Logic gebruiker. Cubase neemt de eerste paar milliseconden NIET OP. Dus als je een drumbeat opneemt met een kick op de 1, dan heeft die eerste kick geen attack. De workaround is dat je de opname een beat eerder laat beginnen, en dan de opgenomen region later inkort. Gekkenhuis.

(hier de thread die ik daarover begon op het Cubase-mac forum)

Dit is Off-topic maar goed ff een uitstapje.....

Dat met die milliseconden is al verholpen met de nieuwste update (gratsi te dl) althans voor PC.
En dat crashen heb ik persoonlijk nooit gehad ligt het er ook niet aan hoe je je PC hebt geconfigureerd en ligt het wel aan Cubase en niet aan een andere applicatie die tegelijkertijd draait ?
Cubase SX draait bij mij gewoon ''extreem'' stabiel !

Back