Na vier maanden modular heb ik op Soundcloud wat tracks en resultaten van studie geplaatst die het daglicht kunnen verdragen. Het is meestentijds droney, soms wat complexe structuur. Zie maar of je het leuk vindt.
Tja, wat moet een mens met muziek? Daar kunnen we heel filosofisch over worden. Ik heb geleerd om, als ik een kunstwerk/muziekstuk tegenkom dat ik in eerste instantie ondoorgrondelijk vind, er tijd in te investeren. Vaak komt er dan iets los na verloop van tijd. Maar je moet er voor kiezen om die investering te doen.
Als je serieus nieuwsgierig bent, kunnen we wel een boom opzetten. Maar dat is ook een keuze
Via mijn PC speakers klinkt dat stuk, waar de figuur hierboven ook variatie vertoont, wel lekker ruimtelijk, maar meer lijkt me er niet te zijn.
Mogelijk gaat het ook enkel daarom ?
Via mijn PC speakers klinkt dat stuk, waar de figuur hierboven ook variatie vertoont, wel lekker ruimtelijk, maar meer lijkt me er niet te zijn.
Mogelijk gaat het ook enkel daarom ?
Hebben jullie ook de andere stukken gehoord? Je ziet alleen de envelope van de eerste track. https://soundcloud.com/earlabs/sets/m-o-d-u-l-o-o-r
Het zijn in totaal 8 stukken.
De meeste zijn gewoon sessies die ik bijna in één keer opgenomen heb. Die First René ook. Ja, achteraf is het stuk net een minuut of 2 te lang. ik heb de René naar twee VCO's geleid. Beetje ingewikkeld verhaal maar je kunt de X en Y clocks separaat uitsturen naar twee VCA's. Dus kun je twee melodielijnen met twee verschillende klanken horen. Tijdens het loopke heb ik zo nu en dan wat zitten pielen met de looprichting. Dat was t experimentje wat ik hiermee uitvoerde.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.