[Techno] Hooverblade - Pianik

gurth

Stamgast
Hallo daar,

Samen met mijn broer spdk een chanson gemaakt, we zijn erg benieuwd wat jullie er van vinden.....vooral qua mix en natuurlijk de opbouw van de track zelf.

Alle reacties pos. of neg. zijn van harte welkom, met het oog op de volgende track. Alvast SUPER bedankt voor het luisteren

Ik vind er interessante elementen/grooves in zitten. Eerlijk gezegd mis ik een beetje een opbouw in de track, o.a. overgangen/bruggen die de track DJ friendly maken, want op dit moment zou hij lastig in een set te gebruiken zijn.

Bedankt voor je mening dfrazz, daar heb ik wat aan!

Thanks

Erg toffe productie!

Ik vind techno vaak al snel te repetitief, maar ik heb er ontzettend van kunnen genieten.
De drums zijn heel mooi crispy en genoeg gevariëerd waardoor t echt een hele fijne groove is al met al.
Die stab synth bij 3:19 min zou al eerder mogen wat mij betreft, die maakt de track helemaal compleet!

Het enige wat ik mis is af en toe een break of een fill of iets dergelijks en iets minder vaak die kick drum op elke kwart maat, maar ja, dat hoort natuurlijk behoorlijk bij het genre.

Goede track!

Is Techno he. Kan me voorstellen dat als Derrick May dit zou draaien in een of andere duistere club, iedereen het wel goed vind. Ik ook.

Wat een reacties!............. (Woorden schieten tekort).:halleluja

Back