HELP ben mn modular kwijt!

jwhagenbeek

Ouwe rot
HELP! Ik ben een van mn dierbaarste bezit kwijt!

Het gaat om een modulaire synthesizer in een kleine BRUINE LEREN KOFFER. In een vlaag van verstandsverbijstering heb ik deze vandaag (zondag) in de trein laten staan. Meteen nadat ik om 16:19 uur in Delft was uitgestapt besefte ik dat, maar toen was de trein alweer vertrokken. De NS heeft niets kunnen vinden.
Dat betekent dat de koffer zich waarschijnlijk in SCHIEDAM, ROTTERDAM of DORDRECHT bevindt.

Dit was echt mijn kindje. Er zitten járen werk in dit instrument en het zou een ramp zijn als 'ie weg is!

De kans is klein dat 'ie op deze manier teruggevonden wordt, maar je weet maar nooit...

Wat zat erin:
3x Ginkosynthese TTLFO
Doepfer A110
Doepfer A137-2
Doepfer A161
Doepfer A188-1
Doepfer A138
2x Doepfer A140
Doepfer A130
Doepfer A160
Doepfer A161
DIY bitcrusher
DIY auduino
Een berg kabeltjes

Kom op, mensheid, doe eens wat goeds en breng deze terug bij de eigenaar!

In de tussentijd veel sterkte en succes.

Edit: ik heb een oproepje geplaatst.

qua inhoud is t niet de duurste synth die je kunt verzinnen maar hij heeft voor mij echt heel veel waarde!
Heb deze synth in ongeveer 7 jaar bij elkaar gespaard terwijl ik geld moest lenen voor mn huur. heb onder andere een vintage korg 700 geruild voor modules...
Heb ondertussen meer modulair spul dan alleen in deze koffer zit maar dit is echt mn kindje en een nieuwe modular gaat dat gewoon niet goed maken

Man, wat balen... hopen dat het goedkomt!

Ik ga je plaatje op mn facebook zetten, hoop mensen uit die omgeving.

Ik heb um gefaceboekt!

Misschien op de frontpagina zetten.... is da iets?

Oei, dit is wel heel vervelend….ik hoop echt dat hij weer in goede staat bij je terugkeert! Ik zal ondertussen ook een oogje open houden.

Zaterdag zou ik met mn modular spelen in de stand van Gearslutz.com in de Jaarbeurs tijdens de Dancefair. Ik ben nu mn synth kwijt waar ik het meest een mee was en ook al mn patchkabels zaten in de koffer... Ik ga nooit mn setup meer rond krijgen voor dit event en ben nu alleen maar in spanning af aan t wachten op nieuws van de ns. Dus als mensen nog kleine dingen als patchkabeltjes hebben liggen en in de buurt van delft wonen dan neem ik ze graag over om iig met mn modules die ik thuis nog wel heb liggen proberen een setupje in elkaar te zetten

Eeuwig zonde. Niet dat je er iets aan hebt maar als ik zo'n koffertje in de trein zou vinden dan zou ik meteen de explosieven opruimingsdienst bellen. Misschien heeft iemand 'm bij een politiebureau afgegeven?

sjee wat rottig zeg
ik duim mee

Geshared, wie weet

Succes man, hoop echt dat hij boven water komt...

Misschien 100 euro voor terug brengen er bij zetten oid. Ik heb wel Grote jack naar grote jack kabels liggen 60 cm ps denk oid. Echt wel shit voor je..

Je zou ook posters kunnen drukken en op de volgende stations op kunnen hangen.

Heel vervelend dit. Gaaf koffertje overigens.
Voor je patchkabels kun je terecht in Den Haag. Is toch redelijk dicht bij Delft. Zij hebben voldoende op voorraad.

ow joh sinds wanneer zitten die in den haag? ik ben bijna dagelijks in den haag... waar zitten ze dan? heb de website wel eens voorbij zien komen maar nooit bij stil gestaan dat ze dan ook een winkel oid zouden hebben

Er is ook geen winkel, maar je kunt er wel afhalen. Gewoon even contact zoeken via de website (info@modularsynthesizers.nl).

Misschien advertentie op Marktplaats zetten met beloning? Ik hoop dat je 'm terug krijgt.

Back