HELP ben mn modular kwijt!

Als alles goed gaat vandaag en je hem weer hebt verwachten we natuurlijk wel een grote foto met koffer en eigenaar EN brede grijns!

Precies, en genomen in een 1e klas NS wagon ;)

woepie

Hij is al terecht hoor :)

Nu wordt je band nog hechter met je modular! :-)

Gefeliciteerd met het terug vinden!

gaat ook nog wels wat goed in deze wereld;-] bisbis willem
:doei:

Relaxed dat je hem terug gekregen hebt!

Wat was nou het verhaal van de vinder?

het verhaal:

Ik ben direct nadat de trein vertrok (met mn koffertje nog in de trein) naar t loket gerend. daar hebben ze een centrale gebeld die op mijn aanwijzing de conducteur hebben laten zoeken in de trein. Na 45 minuten wachten op het terug bellen van de centrale was het nieuws dat de conducteur had vastgesteld dat mijn koffer niet meer in de trein was. Omdat ik het me niet kon voorstellen heeft de man van het loket nog een keer met de centrale gebeld en weer moesten we lang wachten op een negatief antwoord. Toen ben ik in de trein gaan zitten naar de twee volgende stations. Eerst Dordrecht, toen naar Rotterdam. In Rotterdam hebben ze Vlissingen gebeld omdat de trein daar ondertussen al een tijdje geleden aangekomen was... maar ook daar wisten ze niks van een koffer. Toen heb ik gewacht op nieuws van de schoonmakers die (volgens mij was t) in Gouda (ondertussen 4,5uur later) de trein zouden schoonmaken. Ook dat leverde niks op. De volgende ochtend twee keer naar de ns gebeld wat ook niks opleverde.
Ondertussen gingen steeds meer mensen de oproep op facebook sharen. Een van de mensen die dit deed had de oproep via via gezien en heeft m ook gedeeld. Een vriend van haar reageerde daarop dat hij had de koffer heeft gezien op het politie bureau in Vlissingen. Mijn koffer bleek op het perron in Vlissingen te staan (toch gek want zowel de conducteur zou twee keer hebben gezocht en er is contact geweest met het station Vlissingen). En daar zou het nogal wat ophef hebben veroorzaakt als een verdachte koffer. Speciaal mannetje erbij' en toen bleek het mijn koffer te zijn.
Ik vind het nog steeds raar dat de ns heeft volgehouden dat ze niks wisten maar ben super blij dat ie terug is!

dat de conducteur had vastgesteld dat mijn koffer niet meer in de trein was.
Dan had de conducteur dus wel gelijk... :D

Wat een geluk dat die jongen hem op het politiebureau had gezien... Maar stond je naam er dan niet op?

Dan had de conducteur dus wel gelijk... :D
... Maar stond je naam er dan niet op?

Eh vast... maar toch gek dat mn koffer niet in de trein staat ergens tussen Delft en Vlissingen en dan toch in Vlissingen opduikt???
Naam, tja er zit een sticker van mn band op en heb altijd gedacht dat dat voldoende zou zijn. maar ik ga nu mn naam en telefoonnummer in de koffer graveren met de lasersnijder.

Back