HELP ben mn modular kwijt!

Wow, gefeliciteerd! Waar was de koffer dan terechtgekomen?

Dan hebben er dus toch meer SF-ers meegedaan aan de telepathische sessie van 23:00 gisteravond...

Ik hoorde je gister op Radio2 opeens voorbijkomen, echt tof dat ie terecht is!

vlissingen? zo das lekker naast de deur :) pas je op voor donkere steegjes? nieren zijn best veel waard tegenwoordig :-)

Anyways. goed nieuws! :) gaaf!

Gaaf! Proficiat!!!!!!!!

JAAAAA!!!!! dankzij het vele sharen van iedereen heeft iemand de koffer herkent en kan ik hem vandaag in Vlissingen ophalen!!!!! Ik ben echt super blij!

:okdan:

JAAAAA!!!!! dankzij het vele sharen van iedereen heeft iemand de koffer herkent en kan ik hem vandaag in Vlissingen ophalen!!!!! Ik ben echt super blij!

Wow! Gefeliciteerd! Fijn dat alle moeite van iedereen heeft gewerkt! Ik ben wel benieuwd hoe de info bij de vinder terecht is gekomen. Niet iedereen heeft muziekvriendjes op facebook of synthforum. Maar wat een opluchting moet het zijn!

mooi man!

Super goed nieuws zeg dit! Laat nog maar even weten als je hem echt weer terug hebt dan.....fijn zo’n positief bericht op de dag :okdan:

Dacht al dat de koffer in de tussentijd helemaal gedemonteerd was en de boel als losse modules verkocht zou worden... Dat de koffer uiteindelijk terecht zal komen is natuurlijk zeer goed nieuws! Ik stel voor dat iedere deelnemer van de telepathische sessie van gisteravond een gratis kaartje krijgt voor de Dancefair. :{

Als alles goed gaat vandaag en je hem weer hebt verwachten we natuurlijk wel een grote foto met koffer en eigenaar EN brede grijns!

Back