HELP ben mn modular kwijt!

Al op facebook gezet? wil em dan best delen, woon namelijk zelf in Dordrecht.

Heb em ook gedeeld

Dit topic breekt mijn hart wel een beetje, wat een ramp....denk dat iemand hem de trein uit genomen heeft met een air van "dit is mijn koffertje" om er pas later achter te komen dat er alleen maar "waardeloze rommel" in zat....net zoals die lege portemonnee op de grond achter gelaten door een dief waar nog een rijbewijs, lidmaatschappen en andere lastig te vervangen pasjes in zitten.

Dit topic breekt mijn hart wel een beetje, wat een ramp....denk dat iemand hem de trein uit genomen heeft met een air van "dit is mijn koffertje" om er pas later achter te komen dat er alleen maar "waardeloze rommel" in zat....net zoals die lege portemonnee op de grond achter gelaten door een dief waar nog een rijbewijs, lidmaatschappen en andere lastig te vervangen pasjes in zitten.

Ik denk dat elk persoon die dat koffertje open doet toch wel ziet dat het enige waarde vertegenwoordigt. Modular begint al aardig mainstream te worden heden ten dage. Ook al weet je niet percies wat het is. Het gegeven dat iemand dit meeneemt in een trein zou al genoeg moeten zeggen dat het enige waarde heeft. Ik zou ook even marktplaats in de gaten houden, zowel de verkoop alsook de contact-oproepjes afdeling.

Mede daarom is de kans wel groter dat ie terug komt, zou het echt waardeloos zijn als ie dan beland in de bosjes ergens achter een station ofzo.

Ik hoop dat ie terug komt, zou mooi kut zijn als dat niet zo is. Hopelijk zitten alle potentiele kopers ook op synthforum, want zo groot is die markt voor modulars ook weer niet. Dan is ie zo weer terecht. :okdan:

:koffie:

Laatst gewijzigd:
Ik denk dat elk persoon die dat koffertje open doet toch wel ziet dat het enige waarde vertegenwoordigt. Modular begint al aardig mainstream te worden heden ten dage. Ook al weet je niet percies wat het is. Het gegeven dat iemand dit meeneemt in een trein zou al genoeg moeten zeggen dat het enige waarde heeft.

Ik neem aan dat het koffertje gewoon gesloten was dus dat het meegenomen is zonder dat de meenemer wist wat er in zat. In koffertjes kunnen allerlei makkelijk te helen zaken zitten zoals laptops, iPads en smartphones of portemonnees met geld zitten, een modular daar bestaat helemaal geen belangstelling voor*. Als men al begrijpt wat het is.

* natuurlijk lijkt het wel wat geld waard te zijn zelfs voor een leek maar een iPad of PlayStation of plasma TV die wil iederéén wel hebben, een modular is veel lastiger te slijten dus voor een dief veel minder waard

shit man,das rot

als iedereen vanavond eens tegelijk 5 min. vanaf 11h00 stipt sterk denkt dit ding terug te laten komen kan het mischien wel lukken.

doen dus!

Heb er inmiddels enorm veel mensen mee bereikt op FB, dus dat schiet al op! Nu nog vinden.

Dit kwam binnen van iemand bij de NS, misschien oud nieuws, maar wie weet handig:
Wanneer er spullen gevonden worden of worden afgegeven bij ons geven wij het af bij een servicebali (loket) op een van de stations.
Daar melden ze het gevonden voorwerp aan in het "landelijke systeem"
Wanneer een reiziger beld dat hij wat kwijt is kan dat op die manier zo worden terug gevonden en geven ze de reiziger door bij welk station ze het kunnen ophalen.

Het nummer voor de gevonden voorwerpen is

0900-3212100.

Sterkte...

Ik hoop met je mee man..

Ik wil geen slechte moed geven. Maar in in België let wel in België hebben ze ooit zo eens een reportage gemaakt dat zelfs gevonden voorwerpen die aangegeven worden in stations grotendeels zelfs nooit bij de eigenaar terecht komen. Hoe triest het ook is. Zelfde met de politie.

Mooi kloten als je dit gebeurt, misschien was de meest effectieve optie om naar de explosieven opruimingsdienst te bellen meteen op het moment nadat je de trein uitstapte. Dan wist je zeker dat de trein en het dubieuze koffertje werden gecontroleerd bij de eerst volgende halte maar ja dat is achteraf he! Om nog maar niet te spreken van de kosten die het met zich mee brengt om zo'n team voor niks te laten opdraven.

Succes!

ik wed dat als mijn vrouw zo'n koffertje ziet en 't opent, ze denkt dat 't een bom is.
Ik zou marktplaats in de gaten houden op verkoop vd inhoud, los…

Het is een aparte inhoud. Mocht iemand denken zo leuke spul dat is misschien verkoopbaar. Dan laat die het een paar dagen staan en denkt shit is is zo specifiek spul dat kan ik niet aanbieden op mp oid. Dan brengt als nog naar de gevonden voorwerpen.

Hmm.. nou ja hij stond in ieder geval niet op schiphol. Anders had de EOD m nu al opgeblazen :)

Anyways, ook gedeeld via Facebook. Ik hoop echt dat je m terugkrijgt :(
inderdaad MP en Ebay in de gaten houden. Wellicht handig om even de verschillende modules hier te vermelden. Mochten die afzonderlijk aangeboden worden dan gaat er misschien bij iemand een lichtje branden.

Als iedereen in Rotterdam Schiedam en Dordrecht ook de Used products/Cash converters etc een beetje in de gaten houdt, daar is de kans groter dat hij opduikt dan op marktplaats.

Back