Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dit topic breekt mijn hart wel een beetje, wat een ramp....denk dat iemand hem de trein uit genomen heeft met een air van "dit is mijn koffertje" om er pas later achter te komen dat er alleen maar "waardeloze rommel" in zat....net zoals die lege portemonnee op de grond achter gelaten door een dief waar nog een rijbewijs, lidmaatschappen en andere lastig te vervangen pasjes in zitten.

Ik denk dat elk persoon die dat koffertje open doet toch wel ziet dat het enige waarde vertegenwoordigt. Modular begint al aardig mainstream te worden heden ten dage. Ook al weet je niet percies wat het is. Het gegeven dat iemand dit meeneemt in een trein zou al genoeg moeten zeggen dat het enige waarde heeft.
Wanneer er spullen gevonden worden of worden afgegeven bij ons geven wij het af bij een servicebali (loket) op een van de stations.
Daar melden ze het gevonden voorwerp aan in het "landelijke systeem"
Wanneer een reiziger beld dat hij wat kwijt is kan dat op die manier zo worden terug gevonden en geven ze de reiziger door bij welk station ze het kunnen ophalen.
Het nummer voor de gevonden voorwerpen is
0900-3212100.
Sterkte...