Coinoperator

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

coinoperator

Gevorderd Kakofonist
in de ban
AKA Hans.
55 jaartjes jong, vrij prettig gestoord.
vijftien jaar geleden mijn Siel DK700 de container ingesmeten omdat ie zwaar overleden was.
Licht balen, nooit meer wat anders gekocht.
En toen een paar weken geleden opeens van iemand een Studiologic Fatar SL880 gekregen...
Dat speelt aangenaam....
Het lijkt wel op die (PIEP) piano waar ik op zesjarige leeftijd op begonnen ben..

Affijn
gelukkig had ik mijn EMT-10 nog liggen, ff een FB-01 ergens opgegraven en een M Audio 49 en mijn vrouw is weer diep ongelukkig.
(volgens haar speel ik alleen KUT muziek maar gelukkig is dat zelfs een erkende stijl heb ik net ontdekt) *BULDERLACH*
Gevolg, in mijn auto staat de hele tijd Enigma, Kitaro, Tangerine Dream, Peru of Rob Papen op en in haar auto de hele tijd Clouseau.
Niet dat Clouseau nou zo erg is maar als je het tig en tigtig keer te vaak hoort dan wil je die Belg toch eigenlijk het liefst zijn eigen cd's laten opvreten....

Ow hoj, leuk dat je meeleest.

Ik heb tot mijn verbazing ontdekt dat ik hier al bekend ben, het lijkt er zelfs op dat er luitjes van hiero obsolete chipjes bij me kopen zo af en toe.
Ik repareer flipperkasten for living, dus dat is een en al antieke elektronica.

Verder kattengek*, ouwe auto's, flipperkasten (stuk of 40 heb ik er) ik speel een beetje ambiënt.

*ja ook poesjes :-) ik zal het gras ff voor je voeten wegmaaien.

De wereld is op muziekgebied een tikje moderner geworden dus ik ben ff snel aan het bijstuderen wat er allemaal voor gear is bijgekomen in de gauwigheid.
Samplers zijn betaalbaar geworden.....ha..kwilhebbe.

Welkom:koffie:

Goeie naam ook :D

Luister, wat kost een flipperkast nou? Ik wil er eentje ter ontspanning in de nieuwbouw van Dooornroosje..

Even voor de goede orde; Ik repareer die dingen alleen en verkoop ze niet.
Ik heb wel een enorme privéverzameling en die staat gratis beschikbaar voor iedereen die het leuk vindt, en niet alleen flippers maar ook racen, schieten, video, photoplay en een komplete disco.
Kost dus helemaal NIETS. Er hoeft geen geld in te worden gegooid (en er is ook niets te koop)
Iedere zaterdagmiddag van +- 12:00 tot 15:30
http://gameroom.flipperwinkel.nl

Als je zo'n ding wilt kopen kan ik je wel de weg wijzen.
Prijzen liggen tussen de 150 en 15.000 euro (nee geen typefout)

En zeggen dat de mensen van Kloezoo nog zo vriendelijk waren een nummertje te maken over het onvolprezen Hollandse Swentibold :frons:... :D

Welkom en daar drinken we op!

l.jpg

Cheers,
Exo. :mega:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back