casparduijsens
Nieuwkomer
Hoi,
Ik ben Caspar en ik ben 15 jaar.
Ik ben een jonge deep/progressive/big room house producer.
Muziek is mijn passie en ik produceer het daarom graag.
Maar ik heb vaak een probleem en dat is : mixen.
Mijn ideeën zijn wel altijd ok maar als het op mixen aankomt...
Nu heb ik een deep house song gemaakt maar ik heb een probleem en dat is dat de saxofoon niet goed klinkt en ik weet zelf echt niet hoe ik dit zou moeten veranderen.
Bij mij is het ik weet wel hoe ik iets moet doen maar niet wat. Snap je?
Dus willen jullie a.u.b luisteren naar mijn summertrack en zeggen wat ik moet veranderen.
En hoe ik de saxofoon veel beter kan laten klinken want de rest vind ik wel ok.
De track is nog niet gemastered(heb wel een limiter op 0.0db erop) en ik vind heb unmastered beter klinken dan gemastered met een izotope erop. Eigenlijk wil ik precies weten hoe ik het moet veranderen.
Ik gebruik FL Studio en heb deze track in mp3 gerenderd, dus de kwaliteit kan wat slechter zijn.
Alvast bedankt,
https://soundcloud.com/casparduijsens/id-3-not-released-unmastered
PS:Ik weet ook dat de saxofoon heel slecht klinkt en dat wil ik juist verbeteren!
Ik ben Caspar en ik ben 15 jaar.
Ik ben een jonge deep/progressive/big room house producer.
Muziek is mijn passie en ik produceer het daarom graag.
Maar ik heb vaak een probleem en dat is : mixen.
Mijn ideeën zijn wel altijd ok maar als het op mixen aankomt...
Nu heb ik een deep house song gemaakt maar ik heb een probleem en dat is dat de saxofoon niet goed klinkt en ik weet zelf echt niet hoe ik dit zou moeten veranderen.
Bij mij is het ik weet wel hoe ik iets moet doen maar niet wat. Snap je?
Dus willen jullie a.u.b luisteren naar mijn summertrack en zeggen wat ik moet veranderen.
En hoe ik de saxofoon veel beter kan laten klinken want de rest vind ik wel ok.
De track is nog niet gemastered(heb wel een limiter op 0.0db erop) en ik vind heb unmastered beter klinken dan gemastered met een izotope erop. Eigenlijk wil ik precies weten hoe ik het moet veranderen.
Ik gebruik FL Studio en heb deze track in mp3 gerenderd, dus de kwaliteit kan wat slechter zijn.
Alvast bedankt,
https://soundcloud.com/casparduijsens/id-3-not-released-unmastered
PS:Ik weet ook dat de saxofoon heel slecht klinkt en dat wil ik juist verbeteren!