Schoppenheer - Paarse Poedels

Leuk nummer, geweldige tekst!

Ik vind je iets Eminem-achtigs hebben. Is dat gek? ;-)

Een nummer als deze leent zich perfect voor een cynische gast over Rotjoch :-p

Ja was eens begonnen aan een track over rotjoch, maar dan verlaag ik mijn niveau weer zo. Hij kan gewoon de tering krijgen en daarbij laat ik het.

...ik heb net even op youtube gezocht naar Rotjoch... man-man-man, wat een treurigheid. Beetje 'het slachtoffer van de boze bijlmermeer' uithangen. Guttegut, geen kansen gehad want 'ze leven in de ghetto'. Wat een gelul, dit is NL, als jj wat van je leven wil maken kan dat hiero. Dit is geen amerika..

Wat een sneuheid, stelle U-S-of A na-aapers, primitievelingen...
Z'n rap en teksten zijn ook nog knap beroerd..

Lachen kan hier:

Ik vind de eerste 6 seconden van de video nog het meest interessant.

On topic: Fijne track dit. Kan er niet meer van zeggen, maar luistert erg prettig weg.

Leuk nummer, geweldige tekst!

Ik vind je iets Eminem-achtigs hebben. Is dat gek? ;-)

Een nummer als deze leent zich perfect voor een cynische gast track over Rotjoch :-p

Godver wat een mongool die Rotjoch. En dat toffe over zijn nieuwe 'status', hij hunkert naar erkenning lol.

@SchoppenHeer: Ik ben het met je eens dat dissen van Rotjoch, tenzij het echt goed gebeurt, niet sportief is. Eigenlijk hoop ik dat je daarboven staat...

Over deze track zeg je datie voor 'jong' geschikt is. Dat vraag ik mij af... Het zou zomaar kunnen dat de kleuters onder ons, opeens LSD tripjes willen proberen of zich bij een sekte aanmelden... :-P

Verder heeft deze track idd ff door mijn huis geschald, waarvoor mijn complimenten! :-D

Ik vind je beats en muziek sowieso altijd wel goed in elkaar zitten, ook hier. Dat einde is ook wel lollig.

Wat de link verder met Rotjoch is, snap ik niet helemaal, maar dat doet eigenlijk ook niet terzake.

Leuke tracks die je levert! Die Swag-bam heb ik lurp gedraait... Eminem-achtige stijl kan ik wel inkomen hier en daar... die hele rapscene hier in NL een spiegel voorhouden.Misschien niet helemaal je bedoeling maar laat ze maar eens zien hoe debiel hun wereldje overkomt. Ik hield (let wel HIELD) erg veel van de nederlandstalige hiphop. Denk hier aan de Djax-generatie. Te schandalig voor woorden wat er in Rotjoch z'n show voor clowns voorbijkomen. Bling-bling, swek-swek, tori-monnie, hossel-poekoe etc... ik versta d'r gewoon geen reet meer van. Enfin... keep going:mega:

Back