Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door C-Code
Mij niet in ieder geval........ bad company is zo'n typisch geval van slechte dj's maar (redelijk) goede producers.
En total science heb ik al te vaak gehoord. De vorige Major League in 013 was vet btw (vooral de kleine zaal).
Wanneer is er weer een avond in 013 ?
Laterzzzzz
Mij niet in ieder geval........ bad company is zo'n typisch geval van slechte dj's maar (redelijk) goede producers.
Laterzzzzz
Origineel geplaatst door Shivah
oefff,damn c.... redelijk goed?,vertel eens waarom
ze hebben een formule,maar productie technisch gezien,vind ik ze super
heerlijke sound
Productie technisch zullen ze best goed in elkaar zitten maar hun aller aller 1ste release zullen ze nooit meer evenaren !

). Ga denk ik niet voor speciaal voor een DJ deze keer. Bad Company is inderdaad 3 x niks... hun eerste album en EPs waren goed. Tweede album was nog best okee... Daarna steeds slechter IMHO. En altijd stoned draaien he 
nee,maar smaken verschillen,het zou niet best zijn als ze die 10 keer zouden herhalen.
andcy en shimon vind ik ook nog steeds top.
voor de rest weet ik niet wat er op het moment leeft en wat vet is

Origineel geplaatst door maxdox
Dnb!![]()
[zeikmode]
Nighttown in rotterdam vind ik alleen niet zó... ben 2x bij die dnb feestjes geweest, de eerste keer was o.a. Goldie, en die avond was wel ok. Goldie was in ieder geval super!
Andere keer was toen o.a. andy c (dacht ik) draaide, maar toen was het asociaal druk, warm en wederom veel popie-jopie publiek die niet dansten en zich zelfs afvroegen waarom erzoveel rasta-mensen rondliepen :confused: Werd ik er ook nog die avond uitgesmeten door een grote neger... alleen maar omdat ik de god-van-de-tafel aan het aanbidden was!
Nou... dan liever iets minder bekende dj's in een lekker donker hol, met veel flippende mensen die zorgen voor sfeer!
[\zeikmode]
Wel vette line-up trouwens![]()