13 September Major League 4 (DnB)

Origin X

8 Bit
13 September is het weer zover, de 4e editie van het meest masterfulle DnB feest in nederland, Major League 4.

Deze keer o.a. met Bad company en Total science:{

offline_ml4.gif

Wie kan ik verwachten allemaal?

Mij niet in ieder geval........ bad company is zo'n typisch geval van slechte dj's maar (redelijk) goede producers.
En total science heb ik al te vaak gehoord. De vorige Major League in 013 was vet btw (vooral de kleine zaal).

Wanneer is er weer een avond in 013 ?

Laterzzzzz

Ik was bij de 2e, kon niet bij de 3e zijn.. maar bij deze ben ik dr "ZEKER!" :duivels:

Origineel geplaatst door C-Code
Mij niet in ieder geval........ bad company is zo'n typisch geval van slechte dj's maar (redelijk) goede producers.
En total science heb ik al te vaak gehoord. De vorige Major League in 013 was vet btw (vooral de kleine zaal).

Wanneer is er weer een avond in 013 ?

Laterzzzzz

In de 013 was idd vet ja! Maar ik denk zo maar dat deze weer lekker zal zijn hoor.

De komende tijd staat er volgens mij geen DnB geplanned voor de 013.

Laterzzzzz

oefff,damn c.... redelijk goed?,vertel eens waarom

Origineel geplaatst door Shivah
oefff,damn c.... redelijk goed?,vertel eens waarom

In de 6 jaar dat ik actief was als dnb dj heb ik 2 12"inches gekocht van Bad Company de rest trok me totaal niet (ik meen dat het de eerste 2 waren), maar daarna werd het alsmaar minder (vind ik althans). Vandaar de (redelijk)......beetje dubbel gevoel bij hun producties...........zeker de laaste jaren.

nee,maar smaken verschillen,het zou niet best zijn als ze die 10 keer zouden herhalen.
andcy en shimon vind ik ook nog steeds top.

voor de rest weet ik niet wat er op het moment leeft en wat vet is

Productie technisch zullen ze best goed in elkaar zitten maar hun aller aller 1ste release zullen ze nooit meer evenaren !

Ik vind ook niet alle shit van hun goed. Maar toch, we hadden het laatst over 'raggende DnB', moetje dan maar eens Bad Company - Torpedo beluisteren8~ 8~ 8~

Ik ben hier wel hoogst waarschijnlijk. Nog nooit een editie gemist (okee, die in Tilburg... veel te ver weg :walker:). Ga denk ik niet voor speciaal voor een DJ deze keer. Bad Company is inderdaad 3 x niks... hun eerste album en EPs waren goed. Tweede album was nog best okee... Daarna steeds slechter IMHO. En altijd stoned draaien he :L

Dnb! :halleluja

[zeikmode]
Nighttown in rotterdam vind ik alleen niet zó... ben 2x bij die dnb feestjes geweest, de eerste keer was o.a. Goldie, en die avond was wel ok. Goldie was in ieder geval super!
Andere keer was toen o.a. andy c (dacht ik) draaide, maar toen was het asociaal druk, warm en wederom veel popie-jopie publiek die niet dansten en zich zelfs afvroegen waarom erzoveel rasta-mensen rondliepen :confused: Werd ik er ook nog die avond uitgesmeten door een grote neger... alleen maar omdat ik de god-van-de-tafel aan het aanbidden was!
Nou... dan liever iets minder bekende dj's in een lekker donker hol, met veel flippende mensen die zorgen voor sfeer!
[\zeikmode]

Wel vette line-up trouwens :)

Origineel geplaatst door maxdox
Dnb! :halleluja

[zeikmode]
Nighttown in rotterdam vind ik alleen niet zó... ben 2x bij die dnb feestjes geweest, de eerste keer was o.a. Goldie, en die avond was wel ok. Goldie was in ieder geval super!
Andere keer was toen o.a. andy c (dacht ik) draaide, maar toen was het asociaal druk, warm en wederom veel popie-jopie publiek die niet dansten en zich zelfs afvroegen waarom erzoveel rasta-mensen rondliepen :confused: Werd ik er ook nog die avond uitgesmeten door een grote neger... alleen maar omdat ik de god-van-de-tafel aan het aanbidden was!
Nou... dan liever iets minder bekende dj's in een lekker donker hol, met veel flippende mensen die zorgen voor sfeer!
[\zeikmode]

Wel vette line-up trouwens :)

Moet toegeven dat de dnb avonden in tivoli 'intiemer' zijn. Maar dat neemt niet weg dat ik het de vorige keer bij major league erg naar mijn zin heb gehad. Dnb is toch nog gelukkig een redelijk 'underground' dancestroompje...

Back