Tascam M300 parts, of een brak niet werkend exemplaar (m308, m312 etc)

Status
Please reply by conversation.

MacGyverGear

midi-life crisis
Iemand nog een niet werkend exemplaar uit de tascam M300 serie, alles is welkom?
Losse parts zijn ook welkom. Kan sowieso een paar faders gebruiken. :)

Let me know :okdan:

Door aanbiedingen overstroomt natuurlijk :D

Als iemand een idee heeft voor een vervangend fader exemplaar zijn die tips ook erg welkom natuurlijk :)

Niet een reactie gewoon.. zelfs geen (Ta)scam.. da's opzich 'n heel goed teken natuurlijk :)

Mijn Tascam heeft 'n paar vervangende 100mm faders nodig. Als iemand nog tips heeft.. 'n model uit de M300 serie overcompleet heeft (defect/werkend/ontploft) : okdamn:... of hier zelf faders in heeft vervangen hoor ik graag van u. :)

heb er pas een paar gezocht via ebay, belachelijke prijzen, maar wel geregeld te vinden...

Ja op ebay staat idd wel es wat maar dan komt er weer 'n berg verzendkosten bij, vooral als het uit USA moet komen.. en idd die prijzen zijn niet normaal.
Hoop eigenlijk dat er iemand is die ervaring heeft en/of succes heeft geboekt met een vervangend exemplaar.. of iemand die een niet werkende heeft. Maar het wordt wel 'n kwestie van geduld hebben vrees ik.
Heb nu 18 kanalen werkend.. opzich lang niet slecht natuurlijk :)

Dan zou ik em open moeten maken.. maar heb helaas op korte termijn geen tijd om em open te schroeven.. :(
Maar als 'n pic maken helpt ga ik dat ergens proberen in te plannen.

Het gaat om 'n paar kanaalfaders, 100 mm. 1 ontbreekt er en 1 is stuk, die kanalen in kwestie werken wel via de Pre-aux, dus 'k ga er stiekem 'n beetje vanuit dat ze weer werken met 'n vervangend fader exemplaar :)

Heb afgelopen week 'n M512 erbij gekregen. Had wat onderhoud nodig. En net voordat ik ging halen kreeg ik nog een belletje dat ie bij het aanzetten was gaan roken (had jaren stil gestaan).
Voor parts is dat natuurlijk geen probleem, alleen het probleem is dat deze mixer gewoon nog helemaal werkt.. oke hier en daar een kraakje en hij stinkt 'n beetje :D

De faders die ik nodig heb heeft Jeroen voor me maar ondertussen sta ik nog steeds open voor een kapotte M3xx.. (of 'n M5xx mag ook) Let me know :okdan:

attachment.php

Attachments

• BILD3094.jpg
    BILD3094.jpg
    58,8 KB · Bekeken: 52
wat is er dan aan stuk ..de lampjes doen het nog?????

hehe.. heb ook nog een 320 en die mist naast wat faders en nog e.a.a. aan onderdeeltjes. Die mixer op die foto hierboven heb ik onlangs gescoord voor parts.. maar die blijkt gewoon nog redelijk te werken.. en het zou een crime zijn om die als donor te gebruiken vind ik :)

hehe.. heb ook nog een 320 en die mist naast wat faders en nog e.a.a. aan onderdeeltjes. Die mixer op die foto hierboven heb ik onlangs gescoord voor parts.. maar die blijkt gewoon nog redelijk te werken.. en het zou een crime zijn om die als donor te gebruiken vind ik :)

zeker!! ik heb de m50 versie ..klinken wel een beetje donker en wollig. maar ook 80s zoals Juan Atkins, Derrick May en Kevin Saunderson.

De M50 versie is eigenlijk gewoon het zelfde als de M500 op de 60mm faders na.. zelfde, lekkere 3 bands EQ met sweep. Heerlijk om daar wat drums door te halen.. lekkere lexicon erop :)
Hij's alleen wel extreem diep vind ik.. en echt loeizwaar. Hoe diep is die M50 trouwens?

73 cm de 50 heeft 2 stereo dus 2 faders fx 512 heeft 2 stereo fx gescheiden dus 4 faders de 520 is de 512 maar dan in 20 inputs.

en ook 60cm faders

Ah.. 'k zie het nu idd. De M50 heeft stereo send faders.. en 'n stukje minder diep.. maar zal in gewicht niet erg schelen gok ik.
Kan mijn 512 bijna niet tillen alleen.. en zeker als je 'n trap op moet met zo'n ding *D Hij blijft dan voorlopig ook maar ff staan waar hij nu staat. :)
De 320 is daarintegen goed te tillen alleen en ook iets gemakkelijker te plaatsen, zit op een slordige 65 cm ofzo in de diepte.

tascam-m-50-219574.jpg

Status
Please reply by conversation.
Back