niet nodig, wel willen hebben

Net demo van Dreadbox Murmux V3 gehoord.. wat een dik ding zie ze nergens te koop
Wederom limited edition die redelijk snel uitverkocht was, al heeft het met deze laatste wel wat langer geduurd dan de vorige versies.
Vind alle Murmuxen goed klinken maar deze klinkt nog ff heel wat dikker, die dreadboxen hebben iets aparts qua sound.

Een kamer op gelijkvloers zonder bewoners rondom en daglicht. En mag wat groter dan deze :D
En n geduldig mentor die ook gitaar kan spelen.

Niet nodig, wel willen hebben: een wereld zonder Dr. Mix. ;)

Maar van wat in mijn studio staat heb ik 90% niet nodig. In feite zou een DAW vol plugins, een MIDI controller en fatsoenlijke afluistering meer dan zat zijn. Maar ja, where's the fun in that.

Laatst gewijzigd:
Niet per se nodig, wel willen hebben: een geïsoleerde studioruimte. Dat kan helaas (nu) niet in dit huis en dat staat nog wel op mijn wensenlijstje. De kinders worden steeds ouder 😂

Heerlijk die Italiaanse temperament bij Dr Mix!

Ontopic: Minimoog. Beperkt, maar gewoon qua status wil ik hem wel hebben.

Zou nog graag er wat bij willen hebben, maar van mijn budgetbeheerder doorgekregen dat ik niets meer mag kopen voor mijn studio, ze vind dat ik wel voldoende heb staan nu. En daar heeft ze wel gelijk in.

Wil weer een PolySix, omdat ik hem nooit had moeten verkopen. Nu kost-ie helaas het six-dubbele. Boetedoening. Maar niet écht nodig inderdaad.

Alternatief voor de veel te zware Line6 JTV59 modeling gitaar.. ziet er alleen niet uit..

Laatst gewijzigd:
Zou nog graag er wat bij willen hebben, maar van mijn budgetbeheerder doorgekregen dat ik niets meer mag kopen voor mijn studio, ze vind dat ik wel voldoende heb staan nu. En daar heeft ze wel gelijk in.
kijk eens naar een uno synth pro x. misschien doet @klinkske hem wel weg...

Updates van V Collection en Komplete. Soms zit er niet echt iets bij wat ik supergraag wil of zeker veel ga gebruiken. Maar de verzamelaar in mij die wil weer Kompleet zijn.
Soms lukt het een versie over te slaan......maar dan is het nog beter goed te praten om nu toch maar wel van Komplete 13 naar 15 te gaan. Zeker nu met 50% korting....

Back