GRATIS top EQ!

Bericht door een moderator:
zoooooo we gaan gewoon weer normaal doen allemaal, heerlijk

Ik heb het geprobeerd. Ik ben zeer aangenaam verrast over de kwaliteit, EINDELIJK software muziek komt te leven. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

Nogmaals bedankt voor de link :)

het zou ook wel enigzins hard lachen zijn als blijkt dat zoiets met synthedit zou zijn gemaakt, stel je voor :dubbel:
iig dank aan tokyo dawn records voor de gratis link nutuulk...

Nou dat zal wel niet want er is ook een Mac OSX versie dan weet je hoe laat het is (geen synthedit tijd...was er maar synthedit voor de mac :( overigens wel zou wel erg leuk zijn)

Deze EQ werkt trouwens eruuug goed samen (qua geluids interactie) met de (eveneens gratis) phreephuzz plug in!
http://lvcaudio.com/plugins/phreephuzz/ echt heerlijk old school 90s EQ en knallen over een 909!!! crunchy doch zijdezacht
!
Wel jammer dat die "klikt" als je live aan de EQ draait naja je kan niet alles hebben prima statische EQ dan

Ja ik wou de markt verzadigen met een lijn van goedkope exploitatie plugins, zoals bijvoorbeeld;
Phaser Simulator / Filter Simulator / Super Filter Simulator /Professional Synthesizer Simulator / Advanced Compressor Simulator / International Reverb Simulator
en dan met het geld een Lamborghini kopen

Ik maak goede geïnformeerde keuzes, ben géén hardware fundamentalist én heb ook gewoon Cubase 7.52 en Wavelab 8. Wanneer er zo af en toe iets op mijn pad komt wat ik de moeite waard vind dan déél ik dat.

Thnx :okdan:

'anders'... want hoe had de minimoog eigenlijk moeten klinken begin jaren 70? ;)

Niet zoals synthedit want dan was het geen gewilde synth geweest. ;)

Back