Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Revox tapedecks (geen bandrecorders) gaan nog altijd een flinke prijs...
Alles van Revox en Studer trouwens....![]()
Maar ze zijn er wel degelijk. Maar over het algemeen zijn Revox/Studer wel duurder dan de andere high-end tapedecks ja. Al is het nog steeds een schijntje in verhouding tot de nieuwprijs ooit 
Gisteren voor de gein ff oud kenwood cassettedeck gebruikt
belachelijk idd, omdat er dan weer opnieuw geld verdiend kan worden... als het nou jaren mee zou gaan dan heeft uiteindelijk iedereen daar meer aan maar neeee...Gisteren was er een programma op TV over geplande slijtage
Gisteren was er een programma op TV over geplande slijtage,
volgens mij past Roland dat tegenwoordig ook toe met hun digitale potjes~!
Ja je moet maar net geluk hebbenMaar ze zijn er wel degelijk. Maar over het algemeen zijn Revox/Studer wel duurder dan de andere high-end tapedecks ja. Al is het nog steeds een schijntje in verhouding tot de nieuwprijs ooit
Ik denk dat daar ook wel het probleem zit. Kenwood staat toch niet echt bekend om z'n superieure geluidskwaliteit of constructie. Maar vooral om hun 'vierkante' Amerikaanse sound. Het is natuurlijk niet zo dat ieder consumer tapedeck wonderen doet of lekker klinkt. Bij de TEAC en Revox/Studer decks is dat wel het geval, vooral ook door de interne limiter op de input.

Nas - Life is like a dice game (DEMO)
https://www.youtube.com/watch?v=CB3tJ_5Uc1A
als je echt weet wat je wil dan leid weinig je af, tenzij je (bij voorbaat) andere dingen wil gaan doen op dat moment...Concentratie is voor mij ook wel een ding. Met een computer heb ik 100 miljoen dingen ter beschikking, waardoor het mij te snel afleid.
als je echt weet wat je wil dan leid weinig je af, tenzij je (bij voorbaat) andere dingen wil gaan doen op dat moment...

als je echt weet wat je wil dan leid weinig je af, tenzij je (bij voorbaat) andere dingen wil gaan doen op dat moment...
TS inmiddels foetsie?
Blijkbaar voorgoed: "Gedeactiveerd account"
Was dat niet Raphie?