maar hij zit ga sound 99.9% tegen de RE-201 aan.
Dat beteijvel ik ten zeerste. Als we het op 80% gooien schud ik je de hand.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
maar hij zit ga sound 99.9% tegen de RE-201 aan.

De RE20 wil niet op de patchbay, hij gaat automatisch aan, maar doet het alleen maar in line direct op een instrument, op de patchbay blijft ie uit?!? Aangezien ik net alles blind aangesloten heb zal je het dan toch ff met de eerdere TB samples moeten doen, ga niet weer alles lostrekkenmaar hij zit ga sound 99.9% tegen de RE-201 aan.

Echoboy heb ik ook voor VST synths. Klinkt echt ook heel goed en zeer veel modulatiemogelijkheden.
one shot TB
Nieuwe tape inleggen, koppen demagnetiseren,aandrukrol zuiver maken,hier en daar drupje olie....glijstangetje v/d dynacords zuiver maken......etc doe ik allemaal zelf.
one shot TB
...en de voorversterking is onbruikbaar zwak..

De RE-20 of de TB-3, of wellicht beiden?
Tja, keertje checken.Waarschijnlijk een transistortje overleden![]()
.
).Wat is/doet die Zyvex Lo-Fi junkie precies? Is dat niet gewoon een tremelo/vibrato pedaal?
heb dit ding inmiddels aangeschaft.
hij gooit compressie in mix als je wilt.
instant board of canada imo.
dit ding gaat iig mijn pearl echo orbit vervangen in de liveset up.

Bij deze bied ik mijn mooie Space Echo te koop aan.
Het betreft een bijzonder apparaat want het is een Roland / Boss RE-20 Space Echo pedaal omgebouwd naar een kopie van de welbekende RE-201. Een digitale RE-201 dus eigenlijk,
Alle maten zijn 1 op1 overgenomen van de 201 behalve de diepte. ( Dit om ruimte / gewicht te besparen ). Past ook in een 19" rack.
De echo ziet er nog zeer netjes uit en werkt naar behoren.
Aangezien ik de bypass functie niet gebruikte ben ik er nooit aan toe gekomen het echo / normal schakelaartje aan te sluiten.
Hij kan rechtstreeks op 220v worden aangesloten ( voedingskabel zit erbij ).
Een authentieke sound en look maar zonder de hoge aanschafprijs, ruis, onderhoud aan koppen e.d., hoge gewicht, tapes wisselen enz.
Liefst ophalen maar verzenden is ook mogelijk.