Geen muziek meer maken, toch beroemd worden!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Furious5

ENOUGH ALREADY!
Kijk eens even wat ik tegenkwam... Rete-handig :)

Geen zin om tracks te maken?
Geen tijd om tracks te maken?
Geen geld om muziekspullen te kopen?
Geen talent hebben?
Een hekel hebben aan muziek maken?

Maar je wil toch een succesvolle artiest worden en *ka-ching* money maken?? :okdan:

Check deze link: koop je track, breng hem uit onder jouw naam, en succes komt aanwaaien!
Ze regelen zelfs de fake likes en soundcloud followers.. Fantastisch!

http://5chicago.com/news/2013/06/12/edm-reaches-a-new-low-meet-producerfactory-com/

oud nieuws, zag gisteren iemand het songfestival winnen die volledig aan bovenstaand profiel voldeed

Verschrikkelijk

Ach, ook al word je op die manier mega bekend, je hoogstwaarschijnlijk irritante Martin Garrix achtige nummertje inclusief jezelf zal toch weer verplaatst worden door de volgende kloon binnen het half jaar als je deze weg uitslaat.

Laat de mooie betekenisvolle muziek die wat langer zal meedraaien maar voor de underground. :peukie:

Ja vreemde toestanden, hoewel vanuit hun oogpunt gezien..... of je nou muziek maakt en probeert dat aan zoveel mogelijk mensen te verkopen, of je verkoopt veel nummers aan individuen om er je brood mee te verdienen... tja....

Laat de mooie betekenisvolle muziek die wat langer zal meedraaien maar voor de underground. :peukie:
Laat eens horen?

Overigens is de underground ook niet meer wat-ie geweest is. Voor je 't weet pikken Blokhuis en Van Nieuwkerk het op voor een itempje, en daarna kent iedereen het.

Underground bestaat niet, je bent alleen minder bekend :D
Maar bovenstaand gebeurt al jaren. Je verdient nu eenmaal méér door een "me too" track te verkopen aan een sukkel voor €500 dan €50 digital royaltees....

En als er klanten zijn, waarom niet?

Last edited by a moderator:
Bericht door een moderator:
ok jongens. Kijken we even mee waar het precies mis ging (actie én reactie) en trekken we daar allemaal de lessen uit? fijn. misschien ook accepteren dat sommigen niet op te voeden zijn. en misschien moeten die sommigen hun oordeel over mensen die gebruik maken van samplepacks van een bepaalde firma eens een keer niet in ELKE post naar voren schuiven.

Ik ga binnenkort een track maken met alleen Vengeance loopjes.. Speel al een tijdje met het idee.

Waar kan ik een samplepack downloaden. :D

producah DUPLO

xkrsyw.gif

Bericht door een moderator:
was het niet duidelijk?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back