Dat zit me in de weg. Ik startte met dit allemaal omdat:
1) Blabla
2) blabla
3) blabla
4) blabla
5) blablabla
6) blãblãblã
Ik zeg je dit pablo:
Zonder MPC doe je niet mee
-C-

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat zit me in de weg. Ik startte met dit allemaal omdat:
1) Blabla
2) blabla
3) blabla
4) blabla
5) blablabla
6) blãblãblã

maar dát is juist hét punt Pablo:
- de 1e dimensie is, voor jou, wat wil ik en wat wil ik niet doen, eigen weg, commercie etc...
- de 2e dimensie is, ben je überhaupt goed genoeg om één van 2 te doen? zelfs als je concessie zou doen en "commercieel" zou gaan dan is de concurrentie alsnog moordend en je stem wordt beter, maar is nog verre van bijzonder, dus zelfs als commercieel zangslaafje denk ik niet dat je aan betaald werk komt.
zou graag muziek maken bij een (korte) film, maarja zou bij god niet weten hoe dat te bereiken
zou graag muziek maken bij een (korte) film, maarja zou bij god niet weten hoe dat te bereiken
Beetje social engineeren ;-).
Woon je nog in H'sum? Dat is toch een hotspot voor beeldmateriaal :-). 'k Zou zeggen ga eens wat vaker hangen in een kroegje / terras waar mensen komen die films maken. Beetje socializen.
Ik zeg altijd, a beer makes the world go round, oftewel, met ff een gezellig gesprek onder het genot van een biertje bereik je vaak op een informele manier meer dan wanneer je via de officiele kanalen je demo's ergens op afvuurt... take 'em by surprise ;-)
Wellicht is dr een filmmakers forum oid waar je een poot achter de deur kunt krijgen?
'k Heb zelf voor een aantal filmpjes muziek gemaakt maar ik had de mazzel dat mn zusje op de kunstacademie zat en geluid voor dr beeld wilde :-).
socializen, netwerken, kom die studio af en toe uit ;-)
-C-

extraterrestrial voor planten eerder...