Muziek maken met computers: steeds een soort "taboo"

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
maar dát is juist hét punt Pablo:

- de 1e dimensie is, voor jou, wat wil ik en wat wil ik niet doen, eigen weg, commercie etc...
- de 2e dimensie is, ben je überhaupt goed genoeg om één van 2 te doen? zelfs als je concessie zou doen en "commercieel" zou gaan dan is de concurrentie alsnog moordend en je stem wordt beter, maar is nog verre van bijzonder, dus zelfs als commercieel zangslaafje denk ik niet dat je aan betaald werk komt.

Als je goed naar the cure luistert, hoor je ook dat Robert Smith totaal niet kan zingen..

-C-

Grace Jones kan ook niet zingen..

Maar ze is een geweldig performer.. :W

dus vanuit die gedachte.. maak jij nerd muziek voor macho's, six?

-C-

Ah, het SF zwets O rama team is ook weer wakker :D

LOL, ik heb het gemist :D

Maar Pablo Ma5a Ma5 heeft wel een punt, gewoon jouw ding blijven doen en een podium blijven zoeken.

zou graag muziek maken bij een (korte) film, maarja zou bij god niet weten hoe dat te bereiken

Maak je bekend bij de filmacademie. Daar zitten veel jonge snuiters die docu's maken. En daar gaat 9 in de 10 keer muziek onder. Kun je je waarschijnlijk behoorlijk op uitleven. Het zal niet allemaal in de openbaarheid komen, maar het is een beginnetje.

Ach, je kan ook kippen houden. Hebben je buren ook last van.

Het leven als dance muzikant..... wonen in hotels, slapen in vliegtuigen en op je 50e doof zijn. Ik pas. Doe mij m'n zolder maar.

zou graag muziek maken bij een (korte) film, maarja zou bij god niet weten hoe dat te bereiken

Beetje social engineeren ;-).
Woon je nog in H'sum? Dat is toch een hotspot voor beeldmateriaal :-). 'k Zou zeggen ga eens wat vaker hangen in een kroegje / terras waar mensen komen die films maken. Beetje socializen.

Ik zeg altijd, a beer makes the world go round, oftewel, met ff een gezellig gesprek onder het genot van een biertje bereik je vaak op een informele manier meer dan wanneer je via de officiele kanalen je demo's ergens op afvuurt... take 'em by surprise ;-)

Wellicht is dr een filmmakers forum oid waar je een poot achter de deur kunt krijgen?

'k Heb zelf voor een aantal filmpjes muziek gemaakt maar ik had de mazzel dat mn zusje op de kunstacademie zat en geluid voor dr beeld wilde :-).

socializen, netwerken, kom die studio af en toe uit ;-)

-C-

Beetje social engineeren ;-).
Woon je nog in H'sum? Dat is toch een hotspot voor beeldmateriaal :-). 'k Zou zeggen ga eens wat vaker hangen in een kroegje / terras waar mensen komen die films maken. Beetje socializen.

Ik zeg altijd, a beer makes the world go round, oftewel, met ff een gezellig gesprek onder het genot van een biertje bereik je vaak op een informele manier meer dan wanneer je via de officiele kanalen je demo's ergens op afvuurt... take 'em by surprise ;-)

Wellicht is dr een filmmakers forum oid waar je een poot achter de deur kunt krijgen?

'k Heb zelf voor een aantal filmpjes muziek gemaakt maar ik had de mazzel dat mn zusje op de kunstacademie zat en geluid voor dr beeld wilde :-).

socializen, netwerken, kom die studio af en toe uit ;-)

-C-

Aandelen Heineken nemen gaat :mega:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back