TR-808

Status
Please reply by conversation.
Ik heb er geen te koop maar als je een mooie TR808 wil uit de meest gewilde tijd etc etc dan reken daar maar op.

Die is te koop ja, heel de wereld weet dat ze voor 2000 tot 2500 gaan, en hij staat al op 120 views. Ik zou snel zijn als ik jou was ;).

vends is te koop, acheter is gezocht

Ik heb ineens een vreemd gevoel dat ie gevraagd wordt :bekdicht:

Ja ben mis, in dit geval staat er niet eens vends of acheter bij. Staat er enkel eentje van 2500.. Excuses! Ebay is je enigste kans vrees ik om hem wat goedkoper te krijgen. Meestal is het steevast 2500.

Sjeesus man... 2500 euro. Dan een hoop knaken.

Tussenstand:

Ebay: een mooi exemplaar kost al snel zo'n E2800 en bevindt zich vaak buiten de EU waardoor er nog een bak geld bijkomt om hem hier te krijgen; verzenden, verzekeren, import/BTW etc.
Komt er nog bij dat veel verkopers niet internationaal willen verzenden en te lui zijn om geluidsopnames te maken en te mailen. Ongeveer de helft van de verkopers beantwoord uberhaupt geen mails/vragen. Staan niet echt open voor het maken van deals / lagere prijs.

Marktplaats: crap.

Online winkels: schaars, prijs ook niet echt onderhandelbaar. Binnen Nederland vind ik maar 1 (gehavend) exemplaar.

Toch moet je ook meenemen dat de 808 (en andere vintage rommel) heel waardevast is. Je weet dus dat je nooit zal verliezen op je aanschaf, als je er vanuit gaat dat je hem na x jaar weer verkoopt. Het is dus deels een investering (als hij het blijft doen!).. :)

Tussenstand:

Ebay: een mooi exemplaar kost al snel zo'n E2800 en bevindt zich vaak buiten de EU waardoor er nog een bak geld bijkomt om hem hier te krijgen; verzenden, verzekeren, import/BTW etc.
Komt er nog bij dat veel verkopers niet internationaal willen verzenden en te lui zijn om geluidsopnames te maken en te mailen. Ongeveer de helft van de verkopers beantwoord uberhaupt geen mails/vragen. Staan niet echt open voor het maken van deals / lagere prijs.

Marktplaats: crap.

Online winkels: schaars, prijs ook niet echt onderhandelbaar. Binnen Nederland vind ik maar 1 (gehavend) exemplaar.

Ik heb het idee dat jij toch niet gaat vinden wat er in jouw hoofd zit. dat wordt lang zoeken voor je. gebruik samples.

Thanks, ja klopt, geduld oefenen 8)

En ja, het is idd deels een investering, E2275 voor een gehavend exemplaar lijkt me in dat opzicht niet slim. Losse onderdelen lijken erg lastig te vinden.

Ik heb het idee dat jij toch niet gaat vinden wat er in jouw hoofd zit. dat wordt lang zoeken voor je. gebruik samples.

:D Hoe kom je daarbij? Maar samples? Dan mis ik het gedrag.

Maar serieus, ik weet nog steeds niet wat realistische verwachtingen zijn qua 808's. De prijzen en wat je daarvoor krijgt loopt enorm uiteen.

Maar serieus, ik weet nog steeds niet wat realistische verwachtingen zijn qua 808's. De prijzen en wat je daarvoor krijgt loopt enorm uiteen.

Maw, het is heel erg specifiek.. De ene 808 is de andere niet en dus ook varieert de prijs enorm. Dus koop aub een 808 enkel als je hem zelf hebt kunnen proberen.

Status
Please reply by conversation.
Back