Ernst_Hill
Gepokt en gemazeld
Ik heb er geen te koop maar als je een mooie TR808 wil uit de meest gewilde tijd etc etc dan reken daar maar op.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

http://fr.audiofanzine.com/bar/roland/TR-808/petites-annonces/i.746772.html
Dankjewel Liquid! ..Graag gedaan.![]()
.

Tussenstand:
Ebay: een mooi exemplaar kost al snel zo'n E2800 en bevindt zich vaak buiten de EU waardoor er nog een bak geld bijkomt om hem hier te krijgen; verzenden, verzekeren, import/BTW etc.
Komt er nog bij dat veel verkopers niet internationaal willen verzenden en te lui zijn om geluidsopnames te maken en te mailen. Ongeveer de helft van de verkopers beantwoord uberhaupt geen mails/vragen. Staan niet echt open voor het maken van deals / lagere prijs.
Marktplaats: crap.
Online winkels: schaars, prijs ook niet echt onderhandelbaar. Binnen Nederland vind ik maar 1 (gehavend) exemplaar.
Ik heb het idee dat jij toch niet gaat vinden wat er in jouw hoofd zit. dat wordt lang zoeken voor je. gebruik samples.
Hoe kom je daarbij? Maar samples? Dan mis ik het gedrag.Maar serieus, ik weet nog steeds niet wat realistische verwachtingen zijn qua 808's. De prijzen en wat je daarvoor krijgt loopt enorm uiteen.