Scratches/beat/filmpje

Scratchen met links, ik vind het maar kut. :P dope beat, dat wel! :)

Scratchen met links, ik vind het maar kut. :P dope beat, dat wel! :)

Ha! ik begon ooit te scratchen met mijn rechterhand maar kwam er snel genoeg achter dat ik met mijn rechterhand velen malen beter de cue kan bedienen dan de linker, dus mijn rechterhand( dont ask me why 8> ) is beter in beide eigenlijk, hoewel ik voel dat ik nog veeeel te leren heb.

Thanks voor het kijken alle3 !

cool :) Is die beat eigen maak? Je doet iets waar ik alle gear voor heb, altijd wou doen, maar nog niet echt mezelf goed genoeg voor vond. Als nu ik je zie, kom ik er misschien wel weg mee :-D

Hey, Thanks allen,

Die beat is inderdaad eigen maak, op dat apparaat wat daar onder in beeld staat ( Yamaha SU700 )
Maar verder is ie ook door mijn mixer en racks etc heen getrackt, alleen dat zie je niet op beeld.. dit vond ik wel leuk bij elkaar staan zo voor de camera.

Enneh.. ja het had achteraf misschien wel wat langer gemogen ik was alleen bang dat het snel zou vervelen..

Scratches zijn leuk, je hoort het niet vaak meer.

De beat is dope inderdaad. En scratchen met links rulez. De meeste rechtshandigen scratchen met links!
Waarom draai je je platenspeler niet een kwartslag? Dat scratcht echt een stuk makkelijker.

De beat is dope inderdaad. En scratchen met links rulez. De meeste rechtshandigen scratchen met links!

Daar heb ik nou nog nooit van gehoord. :D kut wat doe je me aan, nou ga ik de hele middag youtuben. :P

Back