j.baars
vintage eigenheimer
dan moet je misschien een ander instrument gaan spelen, tuba ofzo, dan kan je verder zeiken op het tuba forum....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

dan moet je misschien een ander instrument gaan spelen, tuba ofzo, dan kan je verder zeiken op het tuba forum....
![]()
De Solaris heeft toch een klavier van 5 octaven.Die hangen er toch niet aan voor Klaas Vaak?
Je kunt gewoonweg die arpeggio knop indrukken.Moet je niks van muziek kennen en niks kunnen spelen.Maar als je de zoveelste keer die knop gaat indrukken en je hoort weeral de zoveelste keer die riff?Pfffff,gaat het toch teveel van het goede worden,niet?
Je wilt eigenlijk in een zo weinig mogelijke pogingen en inspanningen er zo veel mogelijkheden uithalen.Dat doe je met de knop arpeggio!
Ik kan spelen bij een niets belangrijke klank en toch zeggen ok,omdat het misschien jazzy is,omdat het funky is of romantisch is,maar ik kan spelen bij een bepaalde klank.Omdat ik al op m'n achtste jaar in de muziekschool zit,toen alleen klassiek!Maar speel de dag van vandaag alles,en dat brengt me waarom ik synth's bijhoudt.Niet de klank maar je speelwijze houdt een synth bij je!
Geloof me deathspell.Ik hoop dat je kunt spelen,anders zoek je direct weer naar een ander synth omdat je niet kunt spelen!
De Solaris heeft toch een klavier van 5 octaven.Die hangen er toch niet aan voor Klaas Vaak?
Je kunt gewoonweg die arpeggio knop indrukken.Moet je niks van muziek kennen en niks kunnen spelen.Maar als je de zoveelste keer die knop gaat indrukken en je hoort weeral de zoveelste keer die riff?Pfffff,gaat het toch teveel van het goede worden,niet?
Je wilt eigenlijk in een zo weinig mogelijke pogingen en inspanningen er zo veel mogelijkheden uithalen.Dat doe je met de knop arpeggio!
Ik kan spelen bij een niets belangrijke klank en toch zeggen ok,omdat het misschien jazzy is,omdat het funky is of romantisch is,maar ik kan spelen bij een bepaalde klank.Omdat ik al op m'n achtste jaar in de muziekschool zit,toen alleen klassiek!Maar speel de dag van vandaag alles,en dat brengt me waarom ik synth's bijhoudt.Niet de klank maar je speelwijze houdt een synth bij je!
Geloof me deathspell.Ik hoop dat je kunt spelen,anders zoek je direct weer naar een ander synth omdat je niet kunt spelen!
heel goed van jou dat je zo goed kunt spelen en zo vroeg al op muziekles zat! Niet dat het ook maar iemand kan schelen hierDe Solaris heeft toch een klavier van 5 octaven.Die hangen er toch niet aan voor Klaas Vaak?
.
Ja,laat eens horen bij elke klank je iets kunt spelen,dat is bij mij nog altijd een eerste vereiste,speel wat,met een synth van 4000 euro!En laat eens wat horen als je hem binnen hebt![]()
Wanneer deathspell nu belooft dat -ie in z'n achterhoofd zal houden dat jij de man bent die ECHT kan spelen, mag hij dan toch een Solaris kopen? Of is het echt helemaal uitgesloten?
Ja,laat eens horen bij elke klank je iets kunt spelen,dat is bij mij nog altijd een eerste vereiste,speel wat,met een synth van 4000 euro!
Wat is een tuba?.

Het is toch een forum hier?Je gedacht zeggen mag toch altijd!Ben hier sinds jaren en nog nooit zijn ze het eens geweest met mij!
De dag van vandaag en morgen blijf ik mijn eigen mening verkondigen,weet dat het nooit in goede aarde zal vallen.Niet dat ik alles weet over kennis van synth's of muziekleer.Weet er wel een en het ander van,zo simpel.Ik zeg me gedacht,en jullie ook.
Ik steek ook heel wat op hoor in dit boeiende synth forum.
Maar 2 of 3 keer tegenspreken is alsof je van een ander planeet komt met de rest van smileys je de grond wordt ingeboord.
Weet één ding.De waarheid zit in het midden.

Ik meng me niet snel in discussies, maar nu moet het toch ff...
Wat zit jij te zeuren, zeg! Zo blij dat je bent dat je een beetje kan spelen en anderen zwaar onderschat. Ga lekker lopen zeiken op het Stef Meeder-forum...
Het is gewoon een zeer dure aankoop!Als je echt niet uit de voeten kan met die toetsen,sorry vergeet het,je blijft gewoon met die klanken proberen.En je merkt toch altijd dat het stopt op een bepaald ogenblik met die klanken.Altijd dat spelen datzelfde deuntje sorry.
Contacteer mij,wanneer je de solaris beu bent,ik neem hem over voor de helft van de prijs!
Je mening verkondigen = 1
Je mening door iedereen z’n strot proberen te rammen = 2
No offence verder![]()
Zit nog niet in het Vlaamse parlement hoor,waar je a rato 4000 netto euro verdiend per maand,zonder verplicht aanwezig te zijn, en je niet moet uitleggen je afwezigheid.De volgende vijf jaren,dan zijn er pas nieuwe verkiezingen.Tel op je verdienste naast je hoofdverdienste!

Stel je hebt één synth voor je,dus gekocht.Je bent een synthfreak,dus daar ga je al direct mee liggen spelen,want tegenwoordig heb je al direct een paar honderd klanken tot je beschikking.Dus jij zegt dat als je goed kan spelen, je niet (snel) uitgekeken raakt op een synth?
Met andere woorden, jij kan op elke preset spelen van welke slaginstrument dan ook?
Is dat waar? Met welk einddoel doe jij dat?