MAM MB 33

Arv

Robot
Ok, ik heb hem bijna opgegeven maar kan geen kwaad om even te babbelen..
Probleem is, de MB33 doet het niet. De ledjes branden ("on" en "midi"), maar geen reactie op midi inputs.

Als er iemand is die een idee heeft om hier nog leven uit te krijgen, of dat er nog andere leuke dingen mee te doen zijn, let me know!

Bij het googlen zag ik dat wel meer mensen in de war zijn geraakt. Ik meen zelfs dat er iemand schreef dat -ie met een 15V DC adapter toch vooruitkwam. Maar goed, als de manual (van de mkII) zegt dat het een 12V AC moet zijn dan kun je daar beter naar op zoek. Mijn Warp9 filter heft ook een AC knol.

Bij het googlen zag ik dat wel meer mensen in de war zijn geraakt. Ik meen zelfs dat er iemand schreef dat -ie met een 15V DC adapter toch vooruitkwam. Maar goed, als de manual (van de mkII) zegt dat het een 12V AC moet zijn dan kun je daar beter naar op zoek. Mijn Warp9 filter heft ook een AC knol.

Hilarisch, inderdaad heeft de manual van de mkI heeft totaal niet over AC of DC.. Niet verwonderlijk dat meer mensen de fout maakten..

Vanavond even checken (hopelijk heb ik de AC adapter nog ergens..). Ik wil er niet teveel tijd aan spenderen, want hij ligt niet voor niets 8 jaar werkloos in de hoek.. ;)

Moet em ook nog steeds verder modden dan alleen aan/uit, VCF in mix/solo en resonance boost.

Adapter inmiddels gevonden.

Klinkt best okee ja, maar niet zo ruig. Maw die resonance boost mod lijkt me een leuk begin..

Back