Gloomer - Meet Mister Cancer (Dark Chill Out)

Thanks Document1, heel erg sportief van je.. Is zo, mensen die af en toe met de koppen tegen elkaar knallen, worden vaak nog goede vrienden.. Ik vind het echt toppie van je man, dank je wel !! :)

Erg verdrietig voor je. Heel veel sterke, voor jou en voor je zus.

De track klinkt best goed zeg, mooie sfeer neergezet.

Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd.

Hey Demian en Pablo, dank jullie wel.

Ik moet zeggen dat ik echt ondersteboven ben van jullie meeleven allemaal.. Had ik nooit verwacht hier op Synthforum **snik** =(

Toen ik die titel zag op soundcloud dacht ik mmmmm... moet dat nou?
Maar je hebt een echte reden, kut man, wel knap dat je het hier gewoon neer kunt zetten.
Jammer alleen van het block rocking beats sampletje, vind ik ook.
Sterkte toegewenst.

@tragmadat,

De titel van de track was ook de reden waarom ik erop klikte: "Moet dat nou?" En ik schrok zelf van mijn snelle oordelen, want de topic-starter heeft inderdaad een goede reden. Wat dat betreft dus ook weer een leerpuntje voor mezelf.

Mooi ook trouwens dat er wordt meegeleefd. Muziek komt heel dichtbij en je eigen muziek nog dichterbij. Dan gaat het om emotie en zo beschouwd verbazen me de reacties me niet. Muziek, emotie, meeleven. In dit soort situaties zelfs nog meer, het zijn niet de noten maar alles wat erachter zit. Daarom nogmaals: sterkte (ook al klinkt dat hol).

ik word wakker, en zie dat alweer twee mensen meedeleven tonen.. Mooi toch ?? Ik ga straks naar mijn zus, we gaan haar uitvaart regelen.. pff, harde dobber..

Ja Tragma, die block rocking beats sampletje ga ik danig hervormen of weglaten.. ga ik voormiddag nog aan werken..

Thanks Bombario en Tragmadat !!

Track is erg goed gedaan, meer een collage van angst en nare gevoelens ofzo. Waar heb je btw die chemical brothers-sample vandaan dan?

Hey Gloomer.. wat 'n vreselijk nieuws.. sterkte maar. :)

Maar eh.. klinkt erg goed.. lekker blijven muziek maken.. dat helpt :) Keep it up :okdan:

Lekker donkere track! Jammer dat er zo'n rotgebeurtenis aan ten grondslag ligt...
Je zus en jij sterkte gewenst!!

wat hensie zegt, 1001 variaties, gaat erg ver maar ik denk dat dat ook de ups en downs van emotie vertegenwoordigt (zeker een toffe track) en brengt mij even meteen naar de kern van de zaak; wel goed dat je het toch deelt op het forum in combinatie met een stuk muziek en je verhaal.. we zijn opzich best een closed of hechte community denk ik en velen herkennen en of hebben dit ook van zeer dichtbij meegemaakt. ik ook dus ik wens je ontzettend veel sterkte en kracht de komende tijd en geniet van elke seconde.

Wat ik nog wilde typen... Je hebt nu best een hellerige track gemaakt...
Maar misschien valt 't na de dood wel mee.... Zoals later te horen is in je track... :-)

Mijn eigen recente ervaring was met mijn buurman die te jong overleed...
Toen heb ik ook een muziekje gemaakt...

https://soundcloud.com/scepticist/under-construction-just-a-loop-51

https://soundcloud.com/scepticist/under-construction-just-a-loop-51

Laatst gewijzigd:
De kracht van muziek wordt nog duidelijker als je het verhaal erachter vantevoren weet. Toen ik je nummer hoorde ging de helft onderhand langs mij heen maar dat komt ook door persoonlijke ervaringen. Goed dat het einde van het nummer als een klap aankwam, m'n tranen voel ik alweer opkomen als ik er alleen al aan denk. Doe je goed ;)

Veel sterkte voor jullie en een hele fijne tijd met je zus toegewenst.

Back