MacGyverGear
midi-life crisis
De enige die deze shizzzle op dit moment op de juiste manier doet is Dam Funk. Naar mijn mening dan he.
Hey.. ff rondgeluisterd.. erg lekker.. en super soulful idd
thanx 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De enige die deze shizzzle op dit moment op de juiste manier doet is Dam Funk. Naar mijn mening dan he.
thanx 
De structuur is nog een beetje raar misschien... feedback is dus welkom.. hope you like it
https://soundcloud.com/macgyvergear/keep-the-funk-alive
Die solo maakt me dag, lekker vrolijk! Clap niet je van het maar wel een toffe poging ipv het maar te samplen.

Vette track P. Ga ik wat vaker draaien. Vraagt om een vette gitaarsolo... Liefst met een talkbox. Laat ik die nu toevallig hebben...
Mail me die Clap eens, probeer ik er iets mee.... Graag zonder reverb en delays, maar wel als sample met alle losse klappen tegelijk.
Als je wilt uiteraard...

Ik vind hem echt heel erg vet!

Voor wat Clap betreft is een sample van de totale samengevoegde clap goed, maar dan zonder fx. Dus wel alles tegelijk... Scheelt je ook heel veel werk.

Basslines van Teddy Riley kwamen uit de TX81Z als ik het goed heb (en daarom zo strak) deed mij toch aan ZAPP denken (of andersom) Live gebruikten Teddy Riley en consorten wel "echte" instrumenten dus zal het ongeveer hetzelfde hebben geklonken. (Human feel)
Swing beat is de Europese naam voor New Jack (Swing)
De mannen van de planeet P Funk doen dit al eeuwen dus qua vergelijking? Het is anders en een George Clinton hoef je ook niet te worden, jij bent goed in wat jij doeten zo is alles netjes verdeeld
Gewoon zo doorgaan Pat![]()
Maar thnx Daniel 
Luisterde ik ook redelijk veel naar.. ook wel veel geprobeerd te maken toen ik mijn eerste instrumentjes kreeg..

Talkbox.. misschien ook nog ff wat lekkere funky breaks toevoegen dan![]()

Ik wilde er geen nieuwe draad voor aanmaken, maar het is gerelateerd..
Deze clap hier is erg prominent, iemand een idee hoe en wat?? (vooral in de eerste minuut goed hoorbaar)
http://www.youtube.com/watch?v=bb5B1C5PFVo

chat soon..