Track

ik denk niet dat het de bedoeling is dat je soundcloud waveform deze vorm heeft. Geen enkel rustpuntje, alles op dezelfde hoogte.. je track is ook uiterst repetitief met weinig uitschieters.. Ik zou zeggen : back to the drawing board ! Sorry maat ! ;)

Ik weet ook niet zo heel goed wat ik met je track aan moet. Wil je feedback?

Ik ben ook wel benieuwd wat je zelf goed/lekker vindt aan je track (en dat bedoel ik puur uit interesse). Misschien kun je vanuit dat punt als basis, verder werken. Ik vind hem nu nog niet goed.

Ik vind dit best wel lekker! Eens iets anders dan anders. Ik zou wel een breakje doen, dat ben ik wel met Gloomer eens.

ok, ja lekker anders.. break erin is idd noodzaak, ik zou daar lekker met die langwerpige uitgestrekte synthlijnen de pan uit swingen. Overige van de track niet.
Misschien een ideetje om die chain met delay en reverb verb gedoe gewoon uit te zetten? of gewoon zogoed als niet hoorbaar, dat zit op de drums?

Vind de keuze van samples echt wel kloppen maar heeft nog wat gesleutel in de mix nodig. t distort allemaal to much met een stereospread van hier tot tokio. Die fx is téveel wat mij niet de bedoeling lijkt. Dat word dan heel vermoeiend om naar te luisteren.
Als je de mix weet op te klaren dan is er misschien nog wat ruimte voor een subbasje.:peukie:

ik vind dit ook lekker, goede soundtrack voor een closing scene van een dikke horror of B film. kan qua instrumenten allemaal nog wel wat spannender, maar qua melodie erg mooi!

Back