Nieuwe hardcore track

Valt wel mee hoor...!
Sorry, ik heb 't trackje ff illegaal moeten downloaden... Want SoundCloud doet 't niet op dit pctje..

was afgrijselijk niet ook waar je voor ging dan? hehe
ieder diertje zijn pleziertje

Zitten best een paar coole geluiden/arps in. Klinken nog niet echt "hardcore" maar wellicht pas het in de "trancecore" wel. Die mainlead zou ik nog wat smeriger maken sowieso.

Kick is nog niet echt super. Percussie klinkt wat droogjes en kaaltjes. Misschien wat meer percussie geluiden erbij of wat breaks?

Arrangement zou ik nog eens goed naar kijken, komt ietwat onlogisch over.

Ik vin goor

images

Ksnap waar je naartoe wil en klinkt al aardig imo ;)
Die 303 is lekker zeker met je switch rond 1'40 u got me there!
Vind de kick best passend met de algemene setting,.. niks persoonlijk Silver ;) onze smaken durven blijkbaar nogal te verschillen

Zou 'm eerder rangschikken onder acidcore vind het niet veel trancegehalte bezitten nuja vakjes brrrr :D

Blijf je ding doen en kweek vooral geen tunnelvisie !!!
Komt helemaal goed !

Ik vind het allemaal nog vrij statisch klinken. Ik zou wat meer spelen met hihats en nog wat drum effecten die elkaar wat afwisselen, zodat het wat minder saai wordt. Ook zou ik eens goed kijken naar de opbouw stukken waar de drums weg zijn, zodat deze meer naar een climax werken. Daarnaast zou ik kijken of je met een filter wat opbouwen en variatie op de melodieën kan makaen. Leuk plaatje, maar er mag van mij dus iets meer leven in komen.

Back