nieuwe live edit: We Don't Care

gebied tussen 200 en 370hz moet je eens opkuisen van die prophet
en misschien ook wat tussen 2000 en 3000hz

Lekker he, live spelen?! :)

ja! geeft me veel meer voldoening dan blokjes slepen op een tijdlijn

Geloof ik! :)

Ik doe meestal gewoon lekker live knoppen draaien / jammen, maar wil me wel een keer gaan verdiepen in het complete nummers maken (lees: blokjes slepen op een tijdlijn)

Vreemd. had nog niet geluisterd. Als ik het draadje open, zie ik gewoon keurig de SC wavevorm. Zodra ik op play click, geeft ie aan dat de track unavailable is.

Slepen op een tijdlijn geeft mij dus juist veel voldoening (wat arrangeren betreft), is voor mij de manier om een track te krijgen zoals ik het wil, alle andere manieren vind ik aan modderen.

En we zijn er weer.

Ik merk dat ik liever luister naar je geproduceerde tracks om eerlijk te zijn. Dan krijg je toch de kans om een echte track te maken zonder imperfecties die nu onder de noemer van "live recording" verklaard kunnen worden. Ik vind het niet zo spannend en heb het geduld nu niet om er doorheen te luisteren if you get my drift. Ik snap dat weinig variatie hoort bij dit soort opnames en dat het meer om het proces gaat dan om het resultaat, maar mij raakt het niet.

Ik ben wel benieuwd of je de ervaring die je nu met je live recordings hebt opgedaan binnenkort gaat gebruiken in een good old Raphie track. Ben heel benieuwd hoe dat nu gaat klinken.

Slepen op een tijdlijn geeft mij dus juist veel voldoening (wat arrangeren betreft), is voor mij de manier om een track te krijgen zoals ik het wil, alle andere manieren vind ik aan modderen.

:) en dat is precies de reden waarom ik me er ook in wil gaan verdiepen.

Om de zoveel tijd het een dan het ander.....track doet mij verder niet zoveel.

Mja, echt speciaal vind ik het nummer niet, maar geluidstechnisch vind ik je producties altijd erg goed.

Back