rommel met al die synthesizers

magnetronkoffie

Ingeburgerd
Mensen!

Ik wil best Fruity Loops Installeren op mijn pc, maar het geeft zo'n rommel met al die synthesizers. Het wordt allemaal op je pc geïnstalleerd dan alleen voor Fruity Loops. Is er een manier om al die geïnstalleerde synthesizers te verbergen. Ruimt me pc al een beetje op.

Bedankt

met vriendelijke groet(en)
jeff

Normaliter is het probleem een te vol rakende studio......maar een pc waar de synths van een daw in de weg zitten vind ik wel humor.

Is er een manier om al die geïnstalleerde synthesizers te verbergen. Ruimt me pc al een beetje op.

erm... gewoon naar de sint-s-ijzer folder doen gaan en dan select all doen en dan op de delete knop drukken doen dat dan alles gedelete gaan doen willen te wezen mogen kunnen zijnde... en ook...? maar heppie zo'n kleine HD dannnnn?

Mensen!

Ik wil best Fruity Loops Installeren op mijn pc, maar het geeft zo'n rommel met al die synthesizers. Het wordt allemaal op je pc geïnstalleerd dan alleen voor Fruity Loops. Is er een manier om al die geïnstalleerde synthesizers te verbergen. Ruimt me pc al een beetje op.

Bedankt

met vriendelijke groet(en)
jeff

Heb je nu wel of niet FL op je pc? Je verhaal is ietwat onduidelijk. In het geval van "wel", dan zou ik de handleiding checken.

Je kan ze ook gewoon in het vsti menu uitzetten.

Rechtermuisknop -> Insert -> More -> zet alle vsti's die je niet wilt gebruiken uit door op het vinkje (of f'je) te klikken en ze worden niet meer getoond in het insert menu

Nu nog een daw zonder scherm en pjoeter.

Back