Roy ShyftE - ★The Spacedown (Full Album)

Moeilijk een heel album te bekommerren maar poging:
Woei oei er zweven een boel dingen rond,
maar ja altijd die maar maar je vroeg erom
ik voel af en toe afstoting op EQ gebied ??
kommop iik bepaal zelf wel hoe die tonen klinken
jammer want ik kwam al best 24 min ver zonbder skipgedrag

>

Moeilijk een heel album te bekommerren maar poging:
Woei oei er zweven een boel dingen rond,
maar ja altijd die maar maar je vroeg erom
ik voel af en toe afstoting op EQ gebied ??
kommop iik bepaal zelf wel hoe die tonen klinken
jammer want ik kwam al best 24 min ver zonbder skipgedrag

>

Hey, wat bedoel je precies met een afstoting op EQ gebied ? thanks voor het luisteren trouwens.

Geweldig dit, verwachte dikke hiphop en krijg een soort space dub jungle om m'n oren gesmeten! Luister via m'n iPad dus over je mix kan ik niks zeggen.

Hey, wat bedoel je precies met een afstoting op EQ gebied ? thanks voor het luisteren trouwens.

Moeilijk te zeggen, vandaag ergens anders geluisterd en toen viel het eigenlijk wel mee. Maar als ik het zou moeten benoemen zit er iets in het midlaag dat me een beetje gaat irriteren. Misschien hoort het wel zo of ligt het aan mijn afluistering, maar mijn oren zeggen op een gegeven moment: hou een sop nou! Maar verder petje af, tis echt wel fijn!
:okdan:

haha ahh heel vet om te horen gasten, dit is mijn eerste keer dat ik echt zo lang in een project gestoken heb en voor mijn gevoel zit het allemaal goed. ik kan het nu ook niet echt meer terugdraaien, maar ik neem je commentaar zekerweten mee naar mijn volgende projecten.

@gloomer , niet vergeten te liken op youtube he als t bevalt ?!:engel: Just kidding :p

Back