Project gezocht

soundmasters

Stamgast
Best synthforum leden. Wellicht zet ik zit bericht verkeerd maar ik had geen idee waar het beter te plaatsen dus moderater excuses!

Voor de hobby maak ik wat film score muziek. Beetje hans zimmer style. Niet zijn niveau haha! Nu heb ik wat gezocht maar ik kan geen bronnen vinden om beeld en geluid los te krijgen en dan met name de muziek en de rest van de sound van een film los. Muziek maken bij een actie scene waar gewoon alleen eigen muziek onder staat maar waarbij de stemmen ed weg zijn is niks.

Dus eigenlijk zoek ik bronnen of projecten waar ik vrijwillig in eigen tempo aan kan werken. Indien de tegenpartij t mooi vijd mag die t gratis gebruiken. Ik heb alle software licenties en dus de rechten om het te laten produceren.

Wie weet hoe je hieraan komt!

Helaas.. ik doe geen reet met acteurs en stemmen.. anders had je zo wat video's van me kunnen krijgen.
blender.org maakt om de zoveel tijd demo-films om hun product te promoten.. en beetje te laten zien wat het kan.
zover ik weet zijn die projecten volledig opensource/creative commons.. dus het lijkt me dat je daar wel alle gedoe
van kan downloaden ergens.. en er dan je ding mee kan doen.. toch leuke filmpjes.. met stemmen en acteurs..
kan je toch je ding doen..

Er zijn diverse tools te vinden om 5.1/7.1 audio uit een videobestand (MKV/MP4 etc) te demuxen naar losse kanalen, neem dan kanaal 3 voor enkel de stemmen.

Om zelf "thuis" mee te oefenen is dat niet zo'n probleem lijkt me op gebied van rechten e.d.

Geen geld mee verdienen natuurlijk :).

Laatst gewijzigd:
Jongens heel erg bedankt. Ik zit nu ff zonder internet (behalve mobiel)
Dus ik kijk er later naar. Ik heb eem tool gevonden door op demuxen te googlen en kwam toen bij dvd audio extraktor uit. Die ga ik proberen en dan kijken of die tip met spoor drie werkt. De vimeo files heb ik ook bezocht ik kon zo gauw geen leuk filmpje vinden vanwege traag mob internet maar ga hier zeker nog naar kijken zodra ze bij tele2 weer wakker zijn. Jaren lang kpn gehad nooooit problemen nu tele2 meer offline dan online. Goedkoop is duurkoop!
BEDANKT!

Ook de ander tips heb ik bekeken of ga ik bekijken.

Thnx. En nu genieten van t mooie weer!!!

@jay. Ff kort uit pure frustratie. Had al bericht maar die kwam niet door. Typen iphone niet leuk. Had een hele lap. Excuses hierv.
Heb al tool om beld en audio te splitten en stomme film te maken. Wil alles behouden behalve muziek. Heb dvd audio extractor gevonden. Hoop daarmee kanaal 3 te strippen. Hoop dat ie stemmen ed bevat dan eigen muziek maken. Beeld eronder. Klaar.
Thnx!

Back