Giorgio-moroder

OORzaak

Hangend lid
Doornroosje Nijmegen op zaterdag 04 - 10

Helaas als DJ....... !!! :-(

Laatst gewijzigd:
Er staat nog iets veel vetters in optie in die openingsweek :)

Whahahahah :D

Noisia Invites is bevestigd. Je moet ervan houden wel, dikke D&B. Wat in optie staat, het begint met Au en eindigt op iets technisch :)

Noisia Invites is bevestigd. Je moet ervan houden wel, dikke D&B. Wat in optie staat, het begint met Au en eindigt op iets technisch :)

Shiiiiit bedankt voor de tip!

hun livesets zijn best leuk. meer dansbaar iig

Ik ben erbij op 3 oktober, Georgio dus. Kan ik gelijk het nieuwe Doornroosje eens bewonderen.

Tja, als DJ, wel een beetje jammer, al had ik ook niet verwacht dat hij zijn oude modulaire synthracks mee zou nemen. ;)

Eh, Giorgio natuurlijk. En niet de 3de, maar de 4de. ;)

Je was hem weer erg behulpzaam met z'n laptop, Robbie. Waarschijnlijk ook met andere dingen, maar dat was als publiek niet te zien.

Jaja, 74 is het nieuwe 24. :D Maar de oude baas staat er toch nog maar lekker midden in de nacht te draaien. Erg schattig zoals hij daar stond te glunderen, af en toe met de armen omhoog klappend of 'boemm' zeggend.
Wel jammer dat de bass & snare drum zo overheersten. De VJ-effecten waren prima. Voor de rest was het natuurlijk vooral een kwestie van dat hij daar zelf stond z'n eigen oude hits, maar ook z'n nieuwe bijdragen als mix te brengen. Samengevat wel een grappig old skool 'disco'-avondje met een modern randje.

We schakelde van de huis VJ naar Giorgio. Visuals kwamen ook uit Ableton, alles sync. Laptop moest effe wennen aan projector connectie.

Het komt zelden voor dat publiek juicht als er een DJ op komt? Laurent Garnier en May, en nu ook Giorgio.

Het was wel een beetje kazig, zijn muziek :-)

Hoe was je indruk verder Tom?

En Autechre heeft in optie gestaan.

De reacties over het nieuwe Doornroosje zijn allemaal top! De zalen zijn echt gortdroog, met een nagalm tijd van rond de halve seconde. Alles wat je hoort komt uit boxen, Adamson e12, 8 per kant, en 8 X dubbel 18" onder het podium.

En leuke lampjes om mee te spelen :)

Hoe kan je visuals in Ableton doen dan!? Ik heb dat nooit begrepen dat bij export in Ableton ook Video staat, daar kan ableton toch helemaal niks mee :?

Nah, dat doet de Max for Live koppeling geloof ik. Dan draait Jitter op de achtergrond ofzo. Je kan in Logic ook video dumpen, in Ableton misschien ook wel gewoon, ik weet het niet, ik krijg altijd moordneigingen van Ableton.

Hoe kan je visuals in Ableton doen dan!? Ik heb dat nooit begrepen dat bij export in Ableton ook Video staat, daar kan ableton toch helemaal niks mee :?

Yep, Je kunt video importen, scoren en renderen met video

Noisia Invites is bevestigd. Je moet ervan houden wel, dikke D&B....:)

:P tickets binnen! Zin an!

johhhh owjaaa je kan gewoon mov files in ableton slepen en editten
nou breekt mijn klomp! weer wat geleerd :D En extreeem handig voor soundtracks maken

We schakelde van de huis VJ naar Giorgio. Visuals kwamen ook uit Ableton, alles sync. Laptop moest effe wennen aan projector connectie.

Ging niet zo soepeltjes :D Misschien voortaan eerst ff schuifje dichtzetten voordat je de ander aansluit/omschakeld. Zoiets doe je toch ook niet met het geluid. Waarom dan zo lomp met het beeld?

En Autechre heeft in optie gestaan.

De reacties over het nieuwe Doornroosje zijn allemaal top! De zalen zijn echt gortdroog, met een nagalm tijd van rond de halve seconde. Alles wat je hoort komt uit boxen, Adamson e12, 8 per kant, en 8 X dubbel 18" onder het podium.

En leuke lampjes om mee te spelen :)

Netjes, dikke zaal dus (beter ook voor de oren) :halleluja

Back