waauw man, deze was huge.. Heb er echt van genoten.. Je bent een goeie producer.. Enige minpuntje is de intro, die gaat er wat over.. Mooi gedaan man ! Heel professioneel ! Good luck ! ;-)
eh... het wel of niet toestemming moeten hebben hangt niet samen met het feit dat je je remix bootleg noemt denk ik .
Hardstyle is niet mn ding maar zelfs over mn laptopspeakers klonk het dik qua geluiden
volgens mij moeten er nog wat puntjes op de i, of dat ligt aan YT
maar de gesproken intro kapt zo maar een zin af en in het midden van de track lopen er een aantal zaken niet helemaal strak door elkaar?
Die intro dialoog zit niet echt in de track. Dat is inderdaad meer voor het sfeertje. De inmix fade gewoon in gedurende de dialoog. Miss check in had het iets meer geïntegreerd gemunt dan was het niet zo verwarrend geweest
De toeter is bedoeld om je alert te houden op de dansvloer
Die mottafokka verslikt zich gewoon ff in z'n bitch//
Niet mijn stijl dit.. maar top gedaan.. Dat lekkere vage windowlicker shizzl themaatje had er van mij nog wel iets duidelijker in gemogen.. instant EPIC
sjees ik was ff bang... maar euhm prima projectje dit! Alles klinkt dik genoeg... misschien doe je je track wel te kort met het bestempelen als een bootleg!
Overigens een bootleg: is meestal een opname van een bestaande artiest die nog niet het licht gezien heeft op een label lees release! Illegale opnames van concerten etc.
Dit mag je nog een remix noemen hoor... hoewel je weinig hoort van de windowlickers
Thnx voor de positieve reacties. Ik realiseer me uiteraard dat ik maar een platte boer ben in vergelijking.
Als ik ook luister naar het origineel in mijn studio en bedenk met wat voor middelen Richard James dit sound design heeft neergezet. Niets dan respect
Ik hoop dat ik wel deels de sfeer van het origineel heb kunnen vasthouden en in een Harstyle jasje toch tot zijn recht heb kunnen laten komen.
Er zitten overigens in de 2e climax een paar valse akkoorden (bedoeld als dissonant) waar ik me voor het maken van het videotje wel van bewust was. Deze track wil ga ik uiteraard straks gratis weggeven maar twijfel of ik daarvoor nog een nieuwe master laat doen.
Nee zonder gekheid een prima prima productie. Ik hoor het origineel er zeker in terug en dat vind ik knap als je bedenkt dat het origineel een totaal andere sfeer, tempo en genre is. Heb je de kicks zelf gelayered etc. of was het kant-en-klaar van een sample cdtje?
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.