Busje perslucht bij Action

MonoTron

Initiating Sequence..
Ik zag ze vanmiddag voor het eerst staan, geen idee hoe lang de Action ze al heeft.

Een busje Maxxter Air Duster, erg handig om onze oude synths mee schoon te maken.
Ik heb laatste zo'n busje IT duster gekocht, die was volgens mij rond de €15,-.

Bij de action maar €2,99 ;)

Staat bij de kantoorartikelen!

Deze dus:
http://www.maxxter.biz/default.aspx?op=products&op2=item&id=7997

img.aspx

bedankt voor de tip, ik was er net naar op zoek

Ik gebruik liever een stofzuiger... Dan is het stof tenminste weg en niet verplaatst..

Ik gebruik liever een stofzuiger... Dan is het stof tenminste weg en niet verplaatst..

Ik heb wel eens een synth om zeep geholpen op die manier.. Doe ik dus geen tweede keer meer. :D

Bedankt voor de tip Mono! Ik zal maandag meteen eens even kijken of ze hem hier nog hebben. Mischien krijg ik daarmee nog wel die vervelende haar achter mijn LED scherm weg..lol

Lekker stof tussen je faders blazen

Vandaag de laatste (?) 2 busjes bij de Action hier in Nieuwegein gekocht. Doe ik waarschijnlijk de rest van mijn leven mee dus een compressor van "slechts" 80 euro is dan een beetje overkill.

Ik ben al door drie van die busjes heen gegaan in een jaar. Ze gaan heel snel leeg, veel sneller dan de duurdere merken die ik gewend was.

De IT duster die ik had, heb ik ook maar twee maanden gehad. Wel een stuk of vijf apparaten goed mee schoongemaakt, maar echt lang heb ik er niet mee gedaan. Die is toevallig vandaag leeg gegaan.

Voor 15 euro vind ik dat behoorlijk snel. Voor 3 euro zou ik daar dan wat minder moeite mee hebben :)

Back