Hallo again 
Ik ben eigenlijk dus ook op zoek naar een vocoder. Er zijn dus een paar synths die een vocoder hebben ingebouwd, maar om alleen gelijk een hele synth te kopen. Op dit moment heb ik daar te weinig geld voor.
Dus ik zoek een wat goedkoperer, maar toch wel goedklinkend vocoder. Ik ga dus muziek maken en covereren van onder andere Kraftwerk, Jarre, Oldfield, Air etc. Dus ongeveer zo'n sound will ik hebben. (ook wel handig omdat ik gewoon niet kan zingen
). En een vintage vocoder is nogal bijzonder en duur!
Nu weet ik dat er de Electrix WarpFactory en de MAM VF11 vocoder zijn. Zijn deze een beetje goed? Ik geloof dat die WarpFactory beter is? Of toch een software vocoder zoals Orange?
Bedankt!
P.S. Oh ja, ik wil het ook live gaan gebruiken!!

Ik ben eigenlijk dus ook op zoek naar een vocoder. Er zijn dus een paar synths die een vocoder hebben ingebouwd, maar om alleen gelijk een hele synth te kopen. Op dit moment heb ik daar te weinig geld voor.
Dus ik zoek een wat goedkoperer, maar toch wel goedklinkend vocoder. Ik ga dus muziek maken en covereren van onder andere Kraftwerk, Jarre, Oldfield, Air etc. Dus ongeveer zo'n sound will ik hebben. (ook wel handig omdat ik gewoon niet kan zingen
). En een vintage vocoder is nogal bijzonder en duur!Nu weet ik dat er de Electrix WarpFactory en de MAM VF11 vocoder zijn. Zijn deze een beetje goed? Ik geloof dat die WarpFactory beter is? Of toch een software vocoder zoals Orange?
Bedankt!
P.S. Oh ja, ik wil het ook live gaan gebruiken!!