Welke vocoder???

Orabidoo...ow ben jij die andere persoon die daar aan het bieden is?? :D
Nee..geintje..ik moet eerst eens met eigen oren horen wat het verschil is tussen deze apparaten...
bedankt voor de uitleg..ik ga maar eens in utrecht naar een winkel zoeken waar ze deze apparaten hebben liggen...

Wat ik op internet aan samples heb gevonden vond ik die doepfer a-129 en roland vp330 wel erg ok klinken...

Ja, en die SVC-350 is dus de rackversie van de Roland VP330 ;) :D

Damn, die SVC-350 vocoder is door iemand anders gekocht!!!!!!!!!!!!!

=( =( =( =( =( =( =( =( =(

eej Menno,

het was wel te verwachten dat die svc voor je neus weg zou zijn, er zitten altijd van die sneaky kopers tussen die dan bijvoorbeeld 2 minuten voordat de veiling afloopt nog snel 2 keer zoveel bieden :(

ik heb zelf ook een nord micro modular, en ik vind het tamelijk abstract, maar voor het aantal functies en de prijs zou ik het echt niet laten :)

je kan er echt zo verschrikkelijk veel mee, het is wat klooien aan het begin, maar als je het eenmaal een beetje doorhebt, die modulaire techniek, heb je er echt heel veel aan.
gebruik je hem niet als vocoder, dan kan je hem als (drum) synth, phaser, flanger of ander effect apparaat gebruiken :)

trouwens, ik heb zo'n zoom 1204 ding, en als vocoder is hij echt niet aan te raden. hij klinkt echt alsof je een trui in je mond heb gepropt........ :(

Jimi

Zelf heb ik de vocoder in de ZOOM RFX1000 ooit een keer getest: ...[laat maar] Scheelt wel WELK geluid/synth je (ook) gebruikt, maar nee, toch te min!
Moest je bij die MAM & Electrix Voc's niet OOK een synth-geluid gebruiken?? Dan is een synth met ingeb. vocoder wel weer makkelijker, vinnik.
Beste keuze lijkt mij idd de MicroModular (ken 'm zelf niet..) voor de goedkopere versies. (ja, of zo'n ouwe, analoge).

MicroKORG vond ik trouwens wel grappig!

Succes, he?!

uhm was galactica niet met de vc-10.

At your command..

dank iedereen! ik weet al wat ik wil hebben... ik ga doorsparen en ga dan ooit in de toekomst een Roland VP330 of een Korg VC-10 kopen (of allebei natuurlijk) :D

Origineel geplaatst door Tony Veganza

Ik heb me ook vaak afgevraagd welke echt te gek zouden zijn,
de aller aller vetste is natuurlijk . . .

Ik heb van de Sennheiser VSM201 nog een Demo cassette liggen !!

In het Duits 2X 22 min origineel Sennheiser cassettebandje met vele vocoder voorbeelden...
Zit het weer eens te luisteren...

:{

Heeeej! kan je dat online zetten? ;)

:biertje: cheers mate!

Nou helaas niet... ik heb namelijk geen ADSL thuis maar telefoon-modem en geen eigen website...

Het klinkt ook niet echt goed meer hoor, beetje doffig, dat bandje is al 30 jaar oud ofzo...je mist er niet superveel aan...
Ik zou ook niet weten hoe ik een mp3 van 23 MB online kan zetten...:confused:

Back