Jaro - Play [Dance funk]

Jaro

Domestic Habitat Prod.
Goodevenin' folks,

Nieuwe dance funk track in de trend van Ibiza lounge style. Een stijl die me erg trekt. Graag jullie mening over deze compositie ik heb er een soundcloud edit van gemaakt (de echte is een stuk langer *D)

Tevens wil ik van de gelegenheid gebruik maken om mede muzikanten op te roepen om met mij te komen jammen. Ik heb namelijk al een tijdje het idee om dit soort muziek live te spelen met een gehele band dan moet je denken aan een DJ (of percussionist/drummer) die de beats in start een bassist een gitarist (ik) en een toetsenist (misschien 2) en een vocalist om zo een vette act neer te zetten. Lijkt je dit leuk en kom je uit regio Den Haag (hoeft niet natuurlijk maar wel zo makkelijk), schroom je dan niet mij te PM'en en wellicht kunnen we een try out houden in onze oefenruimte. Ik hoor graag van jullie 8)

Cheers,
Jaro

Lekker trackje zeg! Ik vind mt name de chords in de achtergrond erg fijn. En die gitaar natuurlijk ook ;).

Als ik wat dichterbij had gewoond en echt zou kunnen spelen, had je een PM van me ontvangen :).

Thanx mannen voor de positieve feedback :) En Riky-D de slaggitaar is idd het enige echte funk eraan maar dat vind ik leuk om te blenden met deze stijl. Ik heb even op je soundcloud gekeken en wat jij maakt is inderdaad veel funky-er :) Lekker 80's invloed...

Back