Wat vinden jullie van mijn Eurorack ontwerp?

Plague Bearer heb ik ook en die is echt wel fijntjes, maar voor meer distortion heb ik ook een Metasonix R51 (erg fijn/muzikaal ding).

Op basis van alle tips heb ik nu 2 systemen samengesteld, beiden ongeveer hetzelfde qua prijs.
De sequencer komt later wel:D
(let niet op de grootte van de kast, ik heb hier puur een kleine kast gekozen ivm de ruimte op het forum)

SYSTEEM 1
modulargrid_115245.jpg

SYSTEEM 2
modulargrid_115242.jpg

Ik wil dit echter wel in 2 of 3 stappen gaan aanschaffen dus de eerste aanschaf moet wel meteen genoeg zijn om mee te klooien:P

een paar kleine aanpassingen:
- de Intellijel Dixie II vervangen door de z3000 (met ingebouwde wave folder
- intellijel uVCA toegevoegd

Het gaat mij voornamelijk om freaky geluiden maar het zou ook leuk zijn als ik met dit systeem wat techno-isch leads kan maken :okdan:

modulargrid_115321.jpg

Helaas kan ik niet alles in 1x aanschaffen dus met welke modules zal ik beginnen?
advies?

Persoonlijk vond ik het Pittsburgh filter erg boring. Ik weet, dat is erg persoonlijk maar kijk/luister ook eens naar een Toppobrillo Multifilter of Manhattan Analog - MA35.

Cool die Razmasynth sequencer! Misschien toch eens een DIY poging wagen.

$ ? reken jezelf niet rijk bij het omrekenen naar euro's, als het inderdaad uit de USA komt.
tenzij je geen btw hoeft te betalen natuurlijk.

trouwens helemaal geen gek begin, als je toch ergens mee meot beginnen ;)

OK, als je dan in europa gaat shoppen (nieuw) moet je rekenen dat de dollar minimaal een euro wordt. bij sommige winkels, gaat het zelfs naar €1,10-1,15 per per us$.

ook tweedehands zie je nogal eens prijzen die hoger liggen dan de nieuwprijs in amerika.
dat geeft verder niks, daarvoor is het naar hier gehaald, maar het is wel iets om rekening mee te houden.
helaas kan je niet zomaar die $2000 omrekenen naar €1500.

leuke hobby, maar wel prijzig.

Back