Progmatic-Studios
Ouwe rot
Leuk setje om mee te beginnen toch?
Waarschijnlijk koop ik eerst de MIDI/CV, 1x OSC, 1xLFO, Mixer en later de rest (en een grotere kast als deze)
Advies is zeer welkom!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Als je eerst deze kast koopt en dan een grotere word deze toch overbodig? Lijkt me zonde.
Over je module keuze kan ik niks zinnigs zeggen. Dat is zo smaak gebonden.

Ik vond je eerdere ontwerp beter in balans. Sowieso zou ik de A145 vervangen voor een A147. Deze heeft namelijk CV voor de frequentie wat erg fijn is.
waarom niet? leuk om te stapelen dacht ikWaarom 2 oscillatoren?
Ik vond je eerdere ontwerp beter in balans.
Sowieso zou ik de A145 vervangen voor een A147.
bedoel je de Intellijel µVCF?Het Wasp filter is erg specifiek. Zou ik ook niet doen. Zou eerder voor een SVF gaan. Heb je in het begin iig wat meer kleur.
en dat wil ik dus niet... wil kunnen spelen zonder mn computerMaar dan moet je wel altijd met een computer werken.

goede tip. bedankt.Wbt de Z3000…ik vind hem erg groot voor wat ie biedt. Zou dan eerder kijken naar een Intellijel Dixie mk2. Lekker compact en heel erg goed.
Waar de 145 wel weer een groter bereik heeft en zo ook weer als b.v. sync osc kan ingezet worden.
maar het is maar wat je belangrijk vindt. Persoonlijk vind ik het een onmisbare feature. Zeker als jee meerdere LFO's aan elkaar koppelt en elkaar laat aansturen 
De A145 heeft idd een groter bereik maar dan zou ik een 2de oscillator gebruiken. LFO's waarvan je de snelheid niet kunt regelen zijn erg saai vind ik.
deze bedoel je?
http://cdn.modulargrid.de/img/racks/modulargrid_114641.jpg.
Is ook een erg mooi filter maar is maar 1 klank en aangezien je net begint zou ik voor een iets breder inzetbaar filter gaan. De intellijel is volgens mij best ok. Doepfer heeft er volgens mij ook 1tje. Waarschijnlijk goedkoperbedoel je de Intellijel µVCF?
ik lees overgens wel veel goede berichten over de wasp.
Just a tip 
Dan is de Yarn een goedeen dat wil ik dus niet... wil kunnen spelen zonder mn computer![]()
Als je kunt solderen en een sequencer wilt, moet je eens naar de VII van Razmasynth kijken. Zo in elkaar gezet en een fijne kleine sequencer voor €90,-
zoek alleen nog een wat extreme distortion.