Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Aphex = Blue Calx, Bradley Strider, Brian Tregaskin, Caustic Window, The, Smojphace, GAK, Karen Tregaskin, Patrick Tregaskin, Martin Tressider, PBoD, Polygon Window, Power-Pill, Q-Chastic, Dice Man, The Tuss and Soit-P.... en ik denk ook 6 trakhoe zit het trouwens met 6?

Mastering is wel belabberd voor zo'n grote release.. (afgaande op Minipops dan)
Beetje modderige bas, "zacht" geluid en kan gewoon geen enkele top treble horen.
Zou hij het soms zelf gedaan hebben? Die zal na al die jaren vast niet meer de beste oren hebben.

Als je daar aan mee doet ben je echt een pannekoek.......

Mastering is wel belabberd voor zo'n grote release.. (afgaande op Minipops dan)
Beetje modderige bas, "zacht" geluid en kan gewoon geen enkele top treble horen.

Dat is inderdaad de gok: dat het meer waard is later, en anders blijf je zitten met een erg duur (maar leuk) stukje collectorsitemAan die verloting? Tuurlijk niet. Is leuke handelswaar, voor over 20 jaar![]()
Ik weet niet wat jij zit te luisteren, maar Minipops klinkt belabberd? Jij bent gek![]()
heb hem al 3x afgeluisterd sinds vrijdag en blijf me verbazen over dit album. Ik was een beetje sceptisch geworden na die hype maar dit is echt een goede aansluiting op zn vorige werk!!Dat is inderdaad de gok: dat het meer waard is later, en anders blijf je zitten met een erg duur (maar leuk) stukje collectorsitem

Zodemieters, ik had de vinyl editie besteld maar wat een plezier zegheb hem al 3x afgeluisterd sinds vrijdag en blijf me verbazen over dit album. Ik was een beetje sceptisch geworden na die hype maar dit is echt een goede aansluiting op zn vorige werk!!