Furious5
ENOUGH ALREADY!
"s950tx16wasr10" is toch niet zo moeilijk?
Akai, Yamaha, Ensoniq
Nou, waarom niet gewoon s950sp1200asr10. Da's al veel beter

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
"s950tx16wasr10" is toch niet zo moeilijk?
Akai, Yamaha, Ensoniq

Nou, waarom niet gewoon s950sp1200asr10. Da's al veel beter![]()

Nou jippie, ik heb zo'n ballot gewonnen dus ik mag een limited edition Syro kopen voor een schamele 310 eypo :S

Nou jippie, ik heb zo'n ballot gewonnen dus ik mag een limited edition Syro kopen voor een schamele 310 eypo :S

Niet het beste album imo maarrrrrrrrr deze maand is ook Environment Five van FSOL uitgekomen dus dat completeerd het geheel natuurlijk weer![]()
De Analords waren beter dan deze release. De muziek daarop was heel minimaal, maar met zulke diepe vibes en subtiele veranderingen steeds dat het telkens bleef boeien vind ik. Drukqs is gewoon een meesterwerk imo. En The Tuss was ook heel goed. Produk 29 op Syro klinkt nog als een verdwaalde Tuss track.
Syro maakt bij mij een beetje de indruk dat het een verzameling outtakes is of iets dergelijks. Technisch af en toe indrukwekkend, maar qua melodie en vibes karig. Alsof het dat beetje ziel mist.
De enige solide track op Syro vind ik Syro u473t8+e (Piezoluminescence Mix)
En Squarepusher, wat is hij van het padje geraakt zegHoop dat hij in de toekomst toch nog met echt goed werk komt en hij niet een van die IDM artiesten wordt die nooit meer wat goeds uitbrengen (ik denk aan Boards of Canada, Autechre, Future Sound of London, etc)

Jullie hebben een grote mond allemaal. Kom maar op met die vette albums dan.
Ik vind Syro ook niet z'n beste album ooit, maar er zitten een paar echte pareltjes tussen. Hebben jullie wel echt geluisterd?