Nieuwe release(s) Aphex Twin?...

een nieuwe Aphex Twin?
wauw die vind ik dan meteen automatisch helemaal te gek! :okdan::okdan::halleluja:halleluja

hoe zit het trouwens met 6?
Aphex = Blue Calx, Bradley Strider, Brian Tregaskin, Caustic Window, The, Smojphace, GAK, Karen Tregaskin, Patrick Tregaskin, Martin Tressider, PBoD, Polygon Window, Power-Pill, Q-Chastic, Dice Man, The Tuss and Soit-P.... en ik denk ook 6 trak :D

die geerlijst gaat helemaal nergens over; een aantal zijn in/voor geen enkel nummer gebruikt... typische aphex ik zet mensen op een dwaalspoor twin grapjes

Mastering is wel belabberd voor zo'n grote release.. (afgaande op Minipops dan)
Beetje modderige bas, "zacht" geluid en kan gewoon geen enkele top treble horen.
Zou hij het soms zelf gedaan hebben? Die zal na al die jaren vast niet meer de beste oren hebben.

Beetje modderige bas, "zacht" geluid en kan gewoon geen enkele top treble horen.
Zou hij het soms zelf gedaan hebben? Die zal na al die jaren vast niet meer de beste oren hebben.

Je realiseert je wel dat je net de kwaliteit van een youtube mp3 hebt beoordeeld?? :D:D

Nee ik heb de Minipops release mp3 van Bleep.
Ik had liever The Tuss mastering gehad (ookal is die ook niet perfect). Minipops is een beetje slap ergens.
(hij staat trouwens ook op de soundcloud van warp, dat is 128kbps mp3 kwaliteit maakt niet echt verschil met de release. oordeel zelf)

image.jpg

:)

Ben toevallig precies ziek!..

En ik maar wachten tot de postbode de Bleep! Envelop door de brievenbus drukt. Ik neem aan dat de verloting voor de heilige graal / dure frisbee al geweest is? Heb me uiteraard ingeschreven, al weet ik niet of het ophoesten van 310 euro voor vinyl me als een winnaar zou moeten laten voelen...... :kroon:

OK, 310 euro is wel weer een schijntje vergeleken met wat de minecraft-man heeft neergelegd voor de (caustic window?) 12" via ebay. 64.000 euro of zo? (Ik Google wel even).

Laatst gewijzigd:

Ik weet niet wat jij zit te luisteren, maar Minipops klinkt belabberd? Jij bent gek ;)

Aan die verloting? Tuurlijk niet. Is leuke handelswaar, voor over 20 jaar :D
Dat is inderdaad de gok: dat het meer waard is later, en anders blijf je zitten met een erg duur (maar leuk) stukje collectorsitem

Laatst gewijzigd:
Zodemieters, ik had de vinyl editie besteld maar wat een plezier zeg :) heb hem al 3x afgeluisterd sinds vrijdag en blijf me verbazen over dit album. Ik was een beetje sceptisch geworden na die hype maar dit is echt een goede aansluiting op zn vorige werk!!

Zodemieters, ik had de vinyl editie besteld maar wat een plezier zeg :) heb hem al 3x afgeluisterd sinds vrijdag en blijf me verbazen over dit album. Ik was een beetje sceptisch geworden na die hype maar dit is echt een goede aansluiting op zn vorige werk!!

Qua stijl ben ik niet erg verrast, maar vind dit wel veel beter dan bijvoorbeeld Drukqs. Jammer alleen dat ik 5 van de 12 tracks al kende van dj of livesetjes en daardoor het album ook wat minder verrassend is, maar ben wel blij dat die tracks nu eindelijk gereleased zijn.

Back