Rustig semi dansbaar trackje

geschirrspüler

ex pocketzip
Idee gekregen en snel uitgewerkt, vind het zelf nog wel prettig om naar te luisteren :)

Attachments

• - sunlight avenue.mp3
    5 MB · Bekeken: 63
klinkt niet slecht voor te beginnen.. Maar ik zou er meer insteken, wat fx'n, uplifters of downlifters, enz.. Je kunt hem een pak interessanter maken.. Veel geluk ;)

bedankt voor de reacties :) het is inderdaad maar een simpel trackje en heel snel uitgewerkt. meestal probeer ik in een track snel het gevoel van het moment te vatten en vaak kom ik er daarna niet meer aan toe om het af te werken. misschien daarom dat ik vaak naar basic acid/techno neig, daarbij kun je meestal met een paar patterns in één liveopname de energie vatten die je wil

bedankt voor de reacties :) het is inderdaad maar een simpel trackje en heel snel uitgewerkt. meestal probeer ik in een track snel het gevoel van het moment te vatten en vaak kom ik er daarna niet meer aan toe om het af te werken. misschien daarom dat ik vaak naar basic acid/techno neig, daarbij kun je meestal met een paar patterns in één liveopname de energie vatten die je wil

Kom je er niet meer aan toe of heb je er geen zin meer in? :). Dat zijn toch twee verschillende dingen.

Ik vond je track wat aan de droge kant. Ik denk ook dat je wat meer variatie zou kunnen brengen. Dus werk deze track gewoon lekker uit joh!

Kom je er niet meer aan toe of heb je er geen zin meer in? :). Dat zijn toch twee verschillende dingen.

denk inderdaad dat ik er geen zin meer in heb dan. het moment is voorbij, het basisidee is uit mijn hoofd.. mijn drive is meteen ook weg dan

denk inderdaad dat ik er geen zin meer in heb dan. het moment is voorbij, het basisidee is uit mijn hoofd.. mijn drive is meteen ook weg dan

Is wel herkenbaar eerlijk gezegd. Maar mijn ervaring leert me dat ik bij het afronden van een track (dus de details en mixing bijvoorbeeld) nog een keer zo'n zelfde drive krijg. En je track verdient het gewoon.

Back