[kikke track] loopbetelcii

VET! :halleluja
doet me aan chris clark denken.
misschien kan je wat meer doen met de melodie?
want die begint na een tijdje te vervelen.
maar die lo-fi achtige sfeer vind ik heerlijk.

greets isnieZot

Lekker dubby achtige track.

Die drums mogen wel wat meer knallen en dan kan die soundscape ook wel wat harder. :)

lekker apart. Hoe vreemder hoe beter is mijn motto.
Maaaaarrrr kanttekeningetje: de compressie van de drums vind ik wat over enthousiast gebruikt.

voor de rest: leuk!

Arv

koele track toupetje af matt...

ik zelf zou hem agressiever maken, verder is het wel een track die ik ook gemaakt zou kunnen hebben... lekker

Peez Tron

Klinkt goed!

Zou idd wel even wat minder compressie op de drums gebruiken...en wat viezer mag ook wel, zou een andere kit nemen dan 't electro kitje...

Voor de rest goed hoor!

als ik depri genoeg ben zal ik vanavond nog wat sleutelen :)

de kits (?) die ik gebruik bestaat uit TR-909 (BD en HH) en Rhythm 33
daar wou ik eigenlijk niet vanaf wijken , omdat dat juist mijn basis was en mijn drijfveer om de track te gaan maken.

heel leuk zoals ie begint; De eerste 2 seconden wordt je op het verkeerde been gezet door het ritme (het lijkt heel snel tegaan, maar later hoor je het echte tempo)

Die tape-echo effecten blijven cool, vind ik!! :okdan:

Kort nummer+ Hoge Transfer rate= lekker snel binnen, yes!!

Ja, lekker apart nummer! Wel gaaf => ikzelf zou er alleen wat 808-bonkies bij gestopt hebben.. (wat heb ik toch met dat geluid? ;) )

En ach, hij mocht wel langer van me; hiervoor wil ik wel wat langer wachten voordat ie binnen is..

Het is "reggae" en het wordt met name in "dub" gebruikt, die tape-echo....

FX terug laten komen op het mengpaneel en dat weer terug naar de tape echo sturen en spelen met de send en eq op het mengpaneel..... goed voor een uren knopjesplezier.... alle sends dicht zetten en alleen de snare ff naar de tapeecho sturen en die vangen met je feedback constructie.... heerlijk! Heerlijk!

Matt, tof nummer! Doet me denken aan kanzleramt releases...

verdomd aangenaam :okdan:

die gaat mooi in de collectie!
moeilijk opbouwende kritiek te geven wanneer ik geen kritiek heb

:)

Origineel geplaatst door JohnnyBusca

jep is ook 303 gebruikt

Back