Eurorack DIY - cursus

jefz

Triple
Ik heb een aantal modules op het oog die ook in DiY verkrijbaar zijn.
Weet iemand een club / cursus die me me hiermee kan helpen om dit te leren?

Thanks, dat lijkt mij ook erg interessant om te leren. Ik wil me al een tijdje in modular wagen maar heb van solderen, power supplies en andere technische kennis totaal geen kaas gegeten. Een beetje "profi" ondersteuning zou echt goed van pas komen.

Ik zit in de buurt van Alkmaar. Een dagje rijden is niet zo erg, een paar avonden is wat minder.
Zit modlabs hier ook op het forum?

ja er is ModLab, dat organiseer ik. (ik heet FetidEye op Muff)

Modulair soldeerkollektief in denbosch (W2Fabriek)
Je bent van harte welkom!!

pm me voor meer info.

Ik heb begin dit jaar de shruthi bouw cursus georganiseerd. Heb momenteel helaas geen tijd meer om er weer een te organiseren. Bij Steim in Amsterdam zijn begin van dit jaar ook een serie cursussen rondom electronica en modulars geweest. Je hebt ook befaco uit spanje die door heel europa workshops geven om hun modules te bouwen. Misschien kunnen we ze gezamenlijk een keer uitnodigen?

Je kan ook gewoon een soldeer apparaat kopen en een Velleman kitje om het solderen eens uit te proberen. Een shruthi bouwen is daarna goed te doen en de bouwbeschrijvingen zijn erg educatief opgezet dus je leert er meteen een hoop van.

Zou zeker geïnteresseerd zijn om zoiets bij ons plekkie waar ik geen naam aan wil geven want niet netjes om reclame te maken op dit forum te doen.
Laten we zeggen dat we in een ex poppodium op de Oudegracht te Utrecht zitten.

Dus wie er ruimte zoekt in t hartsie vaan t laand, is wat te regelen.

Zou zeker geïnteresseerd zijn om zoiets bij ons plekkie waar ik geen naam aan wil geven want niet netjes om reclame te maken op dit forum te doen.
Laten we zeggen dat we in een ex poppodium op de Oudegracht te Utrecht zitten.

Dus wie er ruimte zoekt in t hartsie vaan t laand, is wat te regelen.

Ik denk dat het leuk zou zijn om Befaco naar Nederland te halen...

http://www.befaco.org/en/talleres/

Ik wil best even contact met ze op nemen maar als het bij jullie gaat gebeuren is het misschien handiger dat jullie dat doen?
Het meeste werk van een workshop is contact met de deelnemers en facturatie enzo...
Maar het lijkt er bij befaco een beetje op dat ze dat zelf doen... Zoals ik het begrijp geven ze de workshop in principe gratis maar koop je als deelnemer gewoon een kit bij hun en daar zit dan de prijs voor de workshop bij in.

Bedankt voor de reacties.
Bij steim zie ik momenteel helaas niets in de planning staan.
Allert mocht je in Utrecht wat gaan doen hoor ik het graag!
Marc, zie pm tnhx!

Back