Yamaha Moxf niet foutloos met flashboard

Michel72

Nieuwkomer
Ik bezit nu een tijdje een Yamaha moxf en heb daar ook een flashboard 1Gb voor.
Ik heb een aantal geluidssets gekocht en ook heb ik er een paar van Yamaha zelf, maar ik krijg het eigenlijk nooit foutloos. De ene keer is een geluid verbonden met een verkeerde waveform dan ontbreken weer bepaalde arpeggio`s best vervelend. Heb daarom ook software van John Melas aangeschaft in de hoop dit te kunnen verhelpen maar helaas. Ik krijg eigenlijk alleen succes als ik mijn flashboard formateer en een all file load doe. Terwijl je gewoon zou moeten kunnen switchen tussen library`s met uitzondering van de arpeggio`s dan wat dat is weer een ander verhaal. Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben want ik heb nu wel zo`n beetje vanalles geprobeerd maar ben bang dat het aan de interne software van de Yamaha ligt. Ik moet wel even erbij zeggen dat ik dus een flashboard van Mutec heb omdat die van Yamaha zelf erg prijzig is en heeft de Motif hier bv ook last van ik zou graag gebruikerservaringen weten van mensen op dit forum die een Yamaha bezitten want nu moet ik eigenlijk elke keer 20 minuten wachten voordat een soundset geladen is en het flashboard een beetje overbodig is op deze manier.

Back