Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Music Store €20 kortingscode

RTY10MX

Geldig t/m 03-05-2026 | Max. één code per klant
Niet combineerbaar met andere actiecodes | Niet geldig in combinatie met onze online cadeaubonnen
Alleen te gebruiken voor een licentiecode óf fysiek artikel, niet voor een combinatie van beide

De kortingsbon is geldig bij aankoop van DJ-artikelen met een minimale bestelwaarde van € 200.

1778928517172.png

7,5% korting bij Joh. de Heer t/m 1 juni

MUSIC STORE Voucher!

For your next purchase of Pro Audio products with a minimum order value of €400, we are offering you an exclusive voucher worth

30 €

Enter the following promotional code in your shopping cart.

Word lid van Synthforum om deze tekst te zien!

The voucher is valid only for purchases of Pro Audio products with a minimum order value of €400.
Redeemable in the online shop.

Valid until June 15, 2026 | Only one code per customer Cannot be combined with other promotional codes | Not valid for the purchase of our online gift cards Cannot be combined with license codes + physical items | Use possible: license codes only or physical items only

Gisteren heb ik em kennelijk in het verkeerde topic gepost.. (wat ik wilde kopen is nog steeds dezelfde prijs.. )

1782207592897.png

Heeft iemand toevallig nog coulance bonnen van Bax waar die van af wil? Ik ga er volgende week wat kopen en neem ze graag over voor een leuke prijs.

et code extra15 krijg je 15% korting bij Bax op geselecteerde deals.
Heb deze mail ook gehad maar die code werkt niet bij mij. extra10 wel.

30% korting op Teenage engineering, coupon : PLEASE-DO-NOT-SHARE-THIS-30%-SECRET-DISCOUNT-CODE-WITH-ANYONE

1784557328591.png

30% korting op Teenage engineering, coupon : PLEASE-DO-NOT-SHARE-THIS-30%-SECRET-DISCOUNT-CODE-WITH-ANYONE
Thomann doet met dezelfde kortingscode ook mee, en daar liggen de TE-prijzen nog wat lager dan bij de Zweden zelf.
bv de EP-133 sampler kost bij Thomann met korting 233 euro, de OP-XY 1539, das nog eens 11 euro of 70 euro minder duur.
Kortingen lopen tot 7 augustus.

Back