sorry dat ik weer een thread nodig, ik kom in verschillende threads wel stukjes van de puzzel tegen, maar dit leidt nog niet tot een oplossing, ik heb toch meer maatwerk nodig. het zit zo:
ik heb enige tijd geleden een creamware luna II gekocht. vervolgens heb ik deze dus ingebouwd. mijn computer was qua software nog een puinhoop. ik heb deze dus geformat en alles eropnieuw opgezet:
windows XP
service pack 1 eroverheen
3.1 software van scope fusion platform voor luna
update 4in 1 drivers
en de voor de rest benodigde software (cubase, wavelab,.....)
ik had mijn creative audigy erin laten zitten, omdat ik een andere thread te weten kwam dat deze 2 probleemloos naast elkaar kunnen opereren zolang ze maar niet aan elkaar aangesloten zitten.
toen kwam het probleem, ik kreeg continu deze error:
A communication error with Luna (board 0) has occured. This problem can
normally be corrected by Reloading the DSP's. Do you want to try this.
gevolg:geen audio, alleen midi functioneert, hetzij via de mpu-401
mail naar support van creamware:
advies om kaart in ander pci slot te doen.
dit heb ik dus geprobeerd, ook nog geprobeerd, om creative te verplaatsen, creative eruit te halen, maar het mocht allemaal niet baten
gisteravond weer aan het puzzelen gegaan.
3.1 software eraf, 3.01 erop: ik kreeg nog de foutmelding maar minder frequent. alhoewel 3.1 de betere xp drivers bevat volgens creamware
op advies van iemand in een of andere thread heb ik vervolgens de pnp in de bios uitgezet: gevolg weer audio via creamware in winamp. maar nog niet in cubase. waneer ik cubase afsluit heb ik ook geen audio meer in winamp. raar maar waar.
vragen:
weet iemand de oorzaak en de oplossing van bovenstaande error
wie weet hoe ik audio in cubase krijg via mijn creamware (zodat ik cubase vol kan benutten inclusief vst,dsp etc)
alvast bedankt.......
Martin
ps> als iemand het weet en kan het moeilijk uitleggen, maar kan mijn pc wel perfect configueren: GRAAG

ik heb enige tijd geleden een creamware luna II gekocht. vervolgens heb ik deze dus ingebouwd. mijn computer was qua software nog een puinhoop. ik heb deze dus geformat en alles eropnieuw opgezet:
windows XP
service pack 1 eroverheen
3.1 software van scope fusion platform voor luna
update 4in 1 drivers
en de voor de rest benodigde software (cubase, wavelab,.....)
ik had mijn creative audigy erin laten zitten, omdat ik een andere thread te weten kwam dat deze 2 probleemloos naast elkaar kunnen opereren zolang ze maar niet aan elkaar aangesloten zitten.
toen kwam het probleem, ik kreeg continu deze error:
A communication error with Luna (board 0) has occured. This problem can
normally be corrected by Reloading the DSP's. Do you want to try this.
gevolg:geen audio, alleen midi functioneert, hetzij via de mpu-401
mail naar support van creamware:
advies om kaart in ander pci slot te doen.
dit heb ik dus geprobeerd, ook nog geprobeerd, om creative te verplaatsen, creative eruit te halen, maar het mocht allemaal niet baten
gisteravond weer aan het puzzelen gegaan.
3.1 software eraf, 3.01 erop: ik kreeg nog de foutmelding maar minder frequent. alhoewel 3.1 de betere xp drivers bevat volgens creamware
op advies van iemand in een of andere thread heb ik vervolgens de pnp in de bios uitgezet: gevolg weer audio via creamware in winamp. maar nog niet in cubase. waneer ik cubase afsluit heb ik ook geen audio meer in winamp. raar maar waar.
vragen:
weet iemand de oorzaak en de oplossing van bovenstaande error
wie weet hoe ik audio in cubase krijg via mijn creamware (zodat ik cubase vol kan benutten inclusief vst,dsp etc)
alvast bedankt.......
Martin
ps> als iemand het weet en kan het moeilijk uitleggen, maar kan mijn pc wel perfect configueren: GRAAG
mun comp moet gewoon werken.....ik weet dat creamware een goed systeem is.......alleen voorrdat het werkt