Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Mijn huidige studio na de laatste veranderingen.

Attachments

• DSC02736.jpg
    DSC02736.jpg
    71,9 KB · Bekeken: 104
  • DSC02737.jpg
    DSC02737.jpg
    73,8 KB · Bekeken: 106
  • DSC02738.jpg
    DSC02738.jpg
    79,9 KB · Bekeken: 98
  • DSC02739.jpg
    DSC02739.jpg
    63,8 KB · Bekeken: 100
  • DSC02740.jpg
    DSC02740.jpg
    72,6 KB · Bekeken: 108
Wat ik zie is dat de adapter is verruild voor een koptelefoon, en de grijze zijden shawltje van rechts naar links is gegaan :D

Attachments

• 20-01-2015.jpg
    20-01-2015.jpg
    70 KB · Bekeken: 104
  • 25-02-2015.jpg
    25-02-2015.jpg
    67,1 KB · Bekeken: 106
Wat zijn die blauwe Yamaha en die Akai?

Blauwe yamaha is de CS1X en de Akai is de desktopversie van de S2000 overgenomen van dhr. Baars.:okdan:

Hier een sfeerfoto van mijn hoekje na een avondje pielen en een Duvel uiteraard (staan nog paar dingen niet op links). Weet niet hoe iedereen het hier doet maar ik probeer als ik begin altijd te werken in een nette omgeving.. wanneer ik dan stop liggen kabels e.d. overal (heb geen patchbays). En ruim het dag nadien terug op om terug in een nette omgeving te werken. :P

Attachments

• Schermafbeelding 2015-02-27 om 23.05.17.png
    Schermafbeelding 2015-02-27 om 23.05.17.png
    474,6 KB · Bekeken: 107
Eindelijk de LAMM terug uit reparatie. Goed werk geleverd door Jack Valentijn. Knopjes reageren ook weer helemaal goed.

Is de LAMM ''finally coming home''

Nog niet eens zo lang bezig en je steekt ons al aardig naar de troon met je mooie collectie apparaten.
Fijn voor je, ik wens je veel plezier mee.
Maar ik denk dat je je collectie toch blijft uitbreiden, niet?

Is de LAMM ''finally coming home''

Nog niet eens zo lang bezig en je steekt ons al aardig naar de troon met je mooie collectie apparaten.
Fijn voor je, ik wens je veel plezier mee.
Maar ik denk dat je je collectie toch blijft uitbreiden, niet?

Ik word gelukkig een beetje beperkt door de ruimte. Qua keyboard synths ben ik nu al op het punt dat ik geen nieuwe kan plaatsen zonder een oude de deur uit te doen. Ik zit qua 19" racks ook bijna op dit punt (er komt als het nu uiteindelijk meezit volgende week een CODE8 met SE80 filters bij jouw voormailge MKS80 in het rack te hangen).

Ik ben wel bezig met een nieuw huis zoeken. Als ik daar ineens verschrikkelijk veel meer studioruimte heb kan het alsnog weer uit de klauwen lopen natuurlijk :mega:.

Hier een sfeerfoto van mijn hoekje na een avondje pielen en een Duvel uiteraard (staan nog paar dingen niet op links). Weet niet hoe iedereen het hier doet maar ik probeer als ik begin altijd te werken in een nette omgeving.. wanneer ik dan stop liggen kabels e.d. overal (heb geen patchbays). En ruim het dag nadien terug op om terug in een nette omgeving te werken. :P

Waar gehakt wordt vallen spaanders. Ik heb nette patchbays, maar dan weer zoveel te patchen dat het alsnog snel een zooitje wordt, enige dat ik win is dat ik ze kan opruimen door ze los te trekken.

Ziet er best uit als een gezellig hoekje. Ik zou als ik jou was wel eens kijken of ik geen oplossing kon vinden om de speakers meer op oor-hoogte te krijgen. Als je dat met een beetje een handig plankje oplost houd je er potentieel zelfs meer bureauruimte aan over, en hoeft geen kapitalen te kosten (ik heb tijden lol gehad van een kastdeur en een keyboard-standaard voor zo'n soort toepassing).

Wel ja ik gebruik zo n plank van ikea die bedoelt is om boeken op te zetten. om m'n tweede scherm op te zetten, A1, geluidskaart en midi interface. daaronder zit een usb hub met echt veel kabelzooi.. Speakers zitten op oorhoogte foto bedriegt beetje omdat die uit de hoogte is genomen.

Weer eens verhuisd en alles netjes in een jaspers stand. Zoek alleen nog een oplossing voor mijn monitoren.

attachment.php

Attachments

• Studio 013a.jpg
    Studio 013a.jpg
    45,7 KB · Bekeken: 107
Ideaal die plankenkast voor al de toetsenborden. Zijn die uitschuifbaar?
Zoiets moet ik ook :D

Back