Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

lalal

lalal

DSC_0404.jpg

DSC_0403.jpg

DSC_0402.jpg

Mijn spullekes.

aardig wat bijelkaar gespaard , buren zijn super blij :)

Mn mega A&H Mixer heb ik gekregen van waardige collega VcoVca Robbieeee , super duper nice :)

jaa mn ruimte is ook wel op in mn studenten kamertje :P Kabels valt indd wel mee er lopen 3 snakes van 8 dat scheelt een hoop!

@Pochos jaa indd mn buren krijgen vaak exclusieve voorproefjes van nieuw materiaal ! haha

@Otlen neeen helaas niet , het zijn 2 cyclone tt 303`s.
Waar van eentje ooit zwart is gespoten door zn vorige eigenaar. maar de 2e gaat weer terug , 2 303`s is toch teveel voor mij :p

Na een nieuwe opruim poging..
Een significante berg met troep en bakjes die ik zelden gebruik staat niet meer op de foto.. :D

Attachments

• DSCF1292.jpg
    DSCF1292.jpg
    32,1 KB · Bekeken: 105
links

Attachments

• DSC_7452.jpg
    DSC_7452.jpg
    70,4 KB · Bekeken: 111
  • DSC_7453.jpg
    DSC_7453.jpg
    60,7 KB · Bekeken: 110
  • DSC_7455.jpg
    DSC_7455.jpg
    56,6 KB · Bekeken: 111
  • DSC_7456.jpg
    DSC_7456.jpg
    35,5 KB · Bekeken: 112
ThnX!

En een idee van het vooraanzicht.

Attachments

• header.jpg
    header.jpg
    55,4 KB · Bekeken: 104
Een significante berg met troep en bakjes die ik zelden gebruik staat niet meer op de foto.. :D
lekker clean, ik heb altijd wel een beetje last van stitched foto's de kamer zwabbert dan altijd zo :P

lekker clean, ik heb altijd wel een beetje last van stitched foto's de kamer zwabbert dan altijd zo :P

Ja mee eens.. Haha.. Ik heb helaas geen goeie wide angle cam hier... ;{

Clean betekent trouwens "rommel uit het zicht van de camera" :D

@Otlen neeen helaas niet , het zijn 2 cyclone tt 303`s.
Waar van eentje ooit zwart is gespoten door zn vorige eigenaar. maar de 2e gaat weer terug , 2 303`s is toch teveel voor mij :p
ok, van afstand niet van een echte te onderscheiden.

Inderdaad lekker clean.

Lavalampje... kun je straks wel geen peertje meer voor krijgen, heb er ook twee.. ooit mooi... nu (in verhouding) stroomvreters.

lijken wel allemaal gesmolten synths zo met die groothoek foto's :)

Inderdaad lekker clean.

Lavalampje... kun je straks wel geen peertje meer voor krijgen, heb er ook twee.. ooit mooi... nu (in verhouding) stroomvreters.

lijken wel allemaal gesmolten synths zo met die groothoek foto's :)

Dank. haha ja die lamp.. Ik zat er ook aan te denken dat ik die gloeilamp goed moet koesteren.

Is trouwens geen groothoek hoor maar een crappy panorama..

Back