Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

ah, leuk , een zoekplaatje....:okdan:

:mega:

Nee hoor.
Op de plek van de Yamaha PSS790 is de Yamaha PSS780 gekomen en op de plek van de Bontempi PM749A is de Yamaha PSR-E423 en Casio DM100 gekomen.

Nee hoor.
Op de plek van de Yamaha PSS790 is de Yamaha PSS780 gekomen en op de plek van de Bontempi PM749A is de Yamaha PSR-E423 en Casio DM100 gekomen.

En die DM100 ziet er erg mooi uit! ;):D

Die Casio DM-100 ziet er inderdaad erg apart uit. Vind het wel wat hebben, zo'n dubbel keyboard. Qua klank zal het iets zoals de SK-1 zijn?

Die Casio DM-100 ziet er inderdaad erg apart uit. Vind het wel wat hebben, zo'n dubbel keyboard. Qua klank zal het iets zoals de SK-1 zijn?

Het is een SK5 die erin zit.

studio

studio

om te beginnen... is alles voor 17 juni 2014 weggehaald ofzo?

maar goed, dit is de zelfgetimmerde studio waar in tegenwoordig erg veel tijd doorbreng ( met nutuulk mijn partners in crime)..

Foto0067.jpg

Foto0066.jpg

Foto0069.jpg

Foto0070.jpg

Foto0071.jpg

ik zal binnenkort wat betere feuteaux nemen, of misschien wel een fillempie....

en de studio is nog niet echt klaar, er staat nog tre weinig meuck van mij....

:koffie:

met zoveel squadruimte kan ik alleen maar zeggen

superdelux!

ziet er erg goed uit .. lekker veel ruimte.. chill hoek ..

Hey J.Baars,

Dat ziet er goed uit. Heb je iets met drums ofzo? :D
Wat produceren jullie eigenlijk als ik zo vrij mag zijn? Iets met akoestische drums....

Nice T-CM11!

Hoe heb je je audio config? Gaat het allemaal je laptop in?
Alles zit op de inputs en outputs van de Ultralite Mk3, behalve de IO Dock en de K1, die zitten op een Edirol M16DX - die als submixer via SPDIF aangesloten is.
Dus ja, alle routing gaat via de laptop. De Ultralite outputs gebruik ik voor oa. de inputs van de Boomstar, BSII, Evolver, ...

Back